تحول در صنعت شیلات کهگیلویه و بویراحمد با طرح پرورش ماهی در قفس

چهار‌شنبه ۷ آبان ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۴۵ بازدید

تحول در صنعت شیلات کهگیلویه و بویراحمد با طرح پرورش ماهی در قفس
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از مسئولان شیلات استان خواست تا طرح پرورش ماهی در قفس را برای تحول صنعت شیلات استان در دستور کار قرار دهند.
جعفر گوهرگانی در یاسوج اظهار کرد: برای تحول در برخی کارها در استان مدیران چندان کار سختی ندارند چرا که خداوند همه موهبت‌ها را به استان ارزانی داشته و تنها همت مدیران است که موجب رشد و شکوفایی می‌شود.
وی گفت: امروز اگر تحولی در صنعت شیلات استان داریم به واسطه همان موهبت‌های الهی مانند آب‌های روان و رودخانه‌هایی است که در استان وجود دارد و این داشته‌های عظیم، کار ما مدیران را برای تحول آسان‌تر می‌کند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، تحرک و خلاقیت را دو مشخصه بارز مدیران موفق دانست و گفت: به همین خاطر باید تمام تلاش مدیران از جمله ما در جهاد کشاورزی حول محور کارهای مبتکرانه باشد.

گوهرگانی بیان کرد: تاکنون در بخش پرورش ماهیان سردآبی در استان کارهای خوبی انجام شده که باید شکرگذار نعمت‌های خداوند باشیم اما نباید تنها دل خود را به آمارهای کنونی خوش کنیم.

وی گفت: از بدو ورود و حضور در این جایگاه همواره یکی از دغدغه‌هایی که داشته‌ام پرورش ماهیان در قفس بوده که استان استعداد این کار را دارد، اگر همتی باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با داشتن رودخانه‌های پر آب این کار به راحتی قابل انجام است و برای این که چنین طرحی در استان برای تحول شیلات به ثمر نشیند اقدامات لازم را با همکاران در شیلات استان پیگیری خواهیم کرد.

وی گفت: روزی در این استان می‌توانیم خود را مدیر موفق بنامیم که در تولیدات به میانگین‌های کشور نزدیک شویم که اکنون در بسیاری از حوزه‌ها و بخش‌ها فاصله زیادی تا رسیدن به جایگاه واقعی وجود دارد.
منبع: خبرگزاری فارس

دیدگاه خود را بیان کنید