اجرای طرح کد رهگیری محصولات شیلاتی ضرورتی انکارناپذیر

چهار‌شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۴۹ بازدید


(ایسنا)- منطقه مازندران، حسن حبیب‌نژاد صبح امروز 7 خرداد ماه 92 در جلسه پیگیری اجرای طرح کد رهگیری محصولات شیلاتی با اشاره به اهمیت تولید پایدار اظهار کرد: تولید پایدار نیاز به کیفیت پایدار دارد و کیفیت پایدار با کنترل محقق خواهد شد.
مدیرکل شیلات مازندران گفت: اجرای طرح کد رهگیری ضرورتی انکارناپذیر است.
وی راه کنترل کیفیت را در اجرای طرح کد رهگیری دانست و گفت: همه عوامل اعم از تولید کنندگان، عوامل دولتی و تشکل‌ها باید نسبت به تولید، ارائه و عرضه محصولات شیلاتی حساس باشند به دلیل اینکه سلامتی مردم برای ما اهمیت فراوانی دارد.
مدیرکل شیلات مازندران با تاکید بر اطلاع‌رسانی گسترده و ارتقای فرهنگ تولید و عرضه و مصرف ماهی در جامعه افزود :عرضه محصولات سالم شیلاتی راه تحقق سلامت مردم است.
حبیب‌نژاد با بیان اینکه اجرای طرح کد رهگیری ضرورت انکارناپذیر است اظهار کرد: بستر اصلی حضور و استمرار آن منوط به اجرای استانداردهای لازم در این خصوص است و ما باید در این مورد اقدامات پیشگیرانه را انجام دهیم تا در آینده نزدیک در حوزه عرضه و صادرات محصولات شیلاتی دچار چالش نشویم.
وی با اعلام اینکه باید آخرین آمار و اطلاعات درخواستی از طریق معاونین آبزی‌پروری و صید و بنادر ماهیگیری به صورت به‌روز در اختیار گروه بهبود کیفیت قرار گیرد، گفت: برنامه عملیاتی سال 92 و اجرای طرح کد رهگیری باید از طریق گروه بهبود کیفیت تدوین و ارائه شود.
مدیرکل شیلات مازندران با تاکید بر اطلاع‌رسانی ترویجی با عنوان کد رهگیری خواستار جلسه هماهنگی و اطلاع‌رسانی با حضور مدیر کل دفتر بهبود کیفیت شیلات ایران و مدیران و تشکل‌ها و عوامل اجرایی شیلات در آینده نزدیک شد

دیدگاه خود را بیان کنید