کلنگ مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور به زمین زده شد

چهار‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۵۸ بازدید

کلنگ مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور به زمین زده شد
با حضور رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و جمعی از مدیران سازمان و موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، کلنگ مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور در غرب تهران به زمین زده شد.
به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا، در این مراسم که معاون پژوهش و فناوری سازمان، رئیس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، قائم مقام شهردار منطقه 22 و جمعی از معاونان ومدیران موسسه مزبور حضور داشتند، پس از انجام مراسم کلنگ زنی آغاز پروژه احداث این مجموعه تحقیقاتی، دکتر پرهمت، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: این پروژه که اعتبار اولیه آن بالغ بر 54 میلیارد ریال است که از محل فروش ساختمانهای قدیمی موسسه تامین شده است با همت دست اندرکاران در مدت زمان 12 ماه به بهره برداری خواهد رسید.
وی افزود: بخش شیلات و آبزیان در کشورمان از مزیت های بسیاری برخوردار است که انشاء الله با اتمام پروژه و بهره برداری از آن، شاهد ارتقاء فعالیتهای پژوهشی، فناوری و نوآوری در این بخش خواهیم بود.
دکتر مطلبی، رییس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور نیز با تشکر از همکاریهای صمیمانه شهرداری منطقه 22 تهران اظهار داشت: در فاز اول پروژه، بخش ها و گروه های تخصصی تحقیقات، مدیریت‌ها و ادارات پشتیبانی، بخش های وابسته تحقیقاتی و آموزشی شامل کتابخانه، سالن اجتماعات و کلاس‌ها و فضاهای خدماتی و رفاهی پیش بینی شده است.
وی افزود: وسعت اراضی این پروژه 6000 متر مربع بوده که 1800 متر مربع سطح اشغال آن در دو طبقه و یک پیلوت خواهد بود.
مطلبی خاطر نشان ساخت فاز دوم پروژه با زیر بنای 15 هزار متر مربع شامل موزه آبزیان، کارگاههای تحقیقاتی و آموزشی و استخرهای تحقیقاتی می باشد که در صورت تامین اعتبار، پس از اتمام فاز اول، اجرا خواهد شد

دیدگاه خود را بیان کنید