اجرای 16 طرح فنی و عمرانی در بخش صیادی شیلات هرمزگان طی سال 91

یک‌شنبه ۲ تیر ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۵۴ بازدید


خبرگزاری مهر، غلامعلی مستی از فعالیت 16 پروژه فنی و عمرانی در بخش صیادی شیلات هرمزگان در سال 91 خبرداد و اظهار داشت: اعتبار مصوب این پروژه ها بالغ بر 125میلیارد ریال است و از این تعداد پروژه، چهار پروژه ملی و 12 پروژه استانی است.
وی احداث بنادر صیادی گوگستر، بندرعباس، درگهان و کوه مبارک، بهسازی و تکمیل بندر صیادی جواد الائمه و احداث اسکله خور آذینی را از اهم این 16 پروژه در سال 91 عنوان کرد.
مستی تصریح کرد: بندر صیادی لاوان از دیگر پروژه های فعال سال 91 بوده که در سال گذشته تکمیل و در هفته دولت جاری قابل بهره برداری است.
رئیس اداره فنی و عمرانی اداره کل شیلات هرمزگان گفت: تکمیل ساختمان جدید اداره کل شیلات هرمزگان با مساحتی بالغ بر چهار هزار و 500 متر مربع از دیگر پروژه های فعال سال 91 این اداره کل بوده است که به زودی شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.
وی اظهار داشت: اداره فنی و عمرانی شیلات هرمزگان در بخش صیادی با احداث و تکمیل بنادر صیادی و همچنین ایجاد زیر ساخت های لازم بخش صیادی توانسته است شرایط ارتقای فنی این بنادر و افزایش راندمان صید و بهداشت صیادی را فراهم سازد.
مستی اشتغال زایی، پویایی نوار ساحلی، تثبیت جمعیت، سرمایه گذاری بخش خصوصی و جذب اطمینان صیادان از سرمایه گذاری در صید و صیادی را از دیگر نتایج فعالیت های اداره فنی و عمرانی شیلات هرمزگان خواند.
رئیس اداره فنی و عمرانی شیلات هرمزگان در پایان خاطر نشان کرد: بنادر صیادی احداث شده و تکمیل شده همگی مطابق با استاندارد های بین اللملی بوده و از ایمنی لازم برخوردار هستند که مرتفع کننده نیاز صیادان منطقه هستند

دیدگاه خود را بیان کنید