آغاز آخرین مرحله گشت تحقیقاتی صید میگو

دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۴۶ بازدید


خبرگزاری فارس از بندرعباس، مسعود بارانی ظهر امروز طی نشستی از آغاز آخرین مرحله از گشت تحقیاتی صید میگو در آخرین روزهای شهریور ماه جاری خبر داد.
رئیس اداره امور صید شیلات هرمزگان با بیان اینکه در این گشت تحقیقاتی پنج شناور میگوگیر از شهرستان‌های بندرعباس،قشم و میناب شرکت دارند، گفت: این شناورها به همراه کارشناسان پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان و شیلات هرمزگان طی چند روز آینده به صید گاه‌های استان اعزام می‌شوند.
وی هدف از این گشت‌های تحقیقاتی را مشخص کردن زمان شروع صید میگو و میزان إخیره قابل برداشت آن خواند و افزود: از خردادماه تاکنون نزدیک به سه مرحله گشت تحقیقاتی صید میگو در حوزه آب‌های شیلات استان هرمزگان به همین منظور صورت گرفته است.
رئیس اداره امور صید شیلات هرمزگان با بیان اینکه همه ساله پس از اعلام زمان آغاز صید میگو از سوی پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان ، صیادان هرمزگانی کار صید میگو را آغاز مى‌کنند، ادامه داد: دریافت مجوزهای بهداشتی لازم و مجوز صید از سوی اداره کل شیلات هرمزگان لازمه فعالیت صیادان و شناورهای آنها است و تنها صیادان داری مجوز می‌توانند برای صید میگو اقدام کنند

دیدگاه خود را بیان کنید