برخورد قاطع با صیادان غیرمجاز استان های شمالی شود

چهار‌شنبه ۳ مهر ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۴۵ بازدید

برخورد قاطع با صیادان غیرمجاز استان های شمالی شود
سرهنگ علی نیازی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بابلسر، از برگزاری نشست مشترک فرماندهان یگان های منابع آبزیان استان های شمالی کشور در محل این یگان خبر داد.
وی افزود: در آستانه شروع صید ماهیان خاویاری و پره، نشست مشترک فرماندهان یگان های منتخب آبزیان استان های شمال کشور در محل یگان حفاظت منابع آبزیان مازندران برگزار شد.
نیازی، هماهنگی و تعامل در تحقق وظایف سازمان در این حوزه را از اهداف برگزاری این نشست عنوان کرد.
وی به تشریح عملکرد این یگان پرداخت و افزود: حفاظت و حراست از منابع آبزی استان و همکاری بازسازی ذخایر آبزیان از ماموریت های اصلی این یگان بوده که در کنار فرهنگ سازی و افزایش آگاهی از طریق وسایل ارتباط جمعی و سایر شیوه های اطلاع رسانی و تبلیغاتی صورت می گیرد.
نیازی با تاکید بر ایجاد وحدت رویه در استان های ساحلی و برخورد قانونی با صیادان غیر مجاز خاطر نشان ساخت: یگان حفاظت منابع آبزیان استان مازندران با یک ستاد فرماندهی در شهرستان بابلسر و هشت پایگاه در شهرستان های ساحلی در راستای اهداف این یگان فعالیت می نماید.
وی از تعامل و همکاری سایر ارگان ها از جمله نیروی انتظامی، شیلات، مراجع قضایی که این یگان را همواره در پیشبرد اهداف و ماموریت های حفظ و حراست از منابع آبزیان دریا کمک و مساعدت می نمایند تقدیر کرد

دیدگاه خود را بیان کنید