پیشنهادهای نماینده بوشهر برای حل اختلاف بین تعاونی‌های اسکله‌های شغاب و جلالی

چهار‌شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۶۰ بازدید

پیشنهادهای نماینده بوشهر برای حل اختلاف بین تعاونی‌های اسکله‌های شغاب و جلالی
خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم جمیری صبح امروز در نشستی که برای حل اختلاف بین تعاونی‌های دو اسکله شغاب و جلالی در فرمانداری بوشهر برگزار شد، پیشنهاد راه‌اندازی یک تعاونی مشترک را مطرح کرد و بیان داشت: شاید بهترین کار راه اندازی یک تعاونی مشترک باشد و مجموعه جدید با حضور اعضای هر دو تعاونی همراه با داشتن یک هیئت مدیره و مدیرعامل شکل گیرد که این تعاونی نه اختصاص به جلالی داشته باشد و نه شغاب؛ بلکه متعلق به مردم هر دو محله و حتی شهر است.
وی ادامه داد: اگر این روش محقق نشد می‌توان یک کنسرسیوم تشکیل داد و این کنسرسیوم در کنار این دو تعاونی خدمات را در دست گیرد و پس از محاسبه سود و زیان منافع را بین آنها تقسیم کند.
جمیری افزود: این اختلاف، اختلافی نیست که حل نشدنی باشد و نظرات و دیدگاه‌های این دو تعاونی بسیار به هم نزدیک است، مسئولیت تأمین منافع مردم در دستان ما است اگر خوب مدیریت نکنیم منافع آنها تلف می‌شود و باید پاسخ گو بود.
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در ادامه پیشنهاد احداث بازارچه فروش ماهی و آبزیان را ارائه داد، و عنوان کرد: با توجه به اینکه قشر متوسط مردم هم قدرت خرید ماهی را ندارند باید تعاونی‌ها یک بازارچه فروش ماهی و آبزیان ایجاده کنند و با قیمت مناسب آن را در اختیار مردم قرار دهند همچنین باید امکاناتی برای رفاه حال صیادان قرار داده شود.
جمیری در پایان گفت: اختلافات را کنار بگذاریم و به دنبال منافع مردم باشیم و باید شتابی به این حرکتی که امروز جامعه به آن نیازمند است داده شود.
این جلسه با حضور نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بوشهر، مدیر کل و مسئولان شیلات استان و مسئولان پخش فراورده‌های نفتی، مدیرکل تعاون و مدیران عامل دو تعاونی شغاب و جلالی و معاون سیاسی فرمانداری بوشهر برگزار شد

دیدگاه خود را بیان کنید