اعطای مجوز آبزی‌پروری در زنجان

شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۶۵ بازدید

اعطای مجوز آبزی‌پروری در زنجان
مدیر امور شیلات و آبزیان استان زنجان گفت: در استان زنجان به واسطه وجود یک لیتر در ثانیه آب تازه ورودی مجوز تولید یک تن ماهی در طول دوره پرورش داده می‌شود.
محمود صیاد بورانی اظهار داشت: استان زنجان از استان‌های مستعد کشورمان در زمینه آبزی‌پروری به شمار می‌رود.
وی عنوان کرد: در راستای توسعه آبزی‌پروری در استان زنجان اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است که منجر به افزایش تولید محصولات آبزی در این استان شده است
مدیر امور شیلات و آبزیان استان زنجان تصریح کرد: در سیستم‌های سنتی پرورش ماهی به ازای هر 10 لیتر در ثانیه آب تازه ورودی مجوز تولید یک تن ماهی در طول دوره پرورش داده می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه طول دوره پرورش در آبزی‌پروری شش ماه است، افزود: در استان زنجان به واسطه وجود یک لیتر در ثانیه آب تازه ورودی مجوز تولید یک تن ماهی در طول دوره پرورش داده می‌شود.

بورانی متذکر شد: داشتن مجوز آب برای حداقل یک لیتر در ثانیه، دسترسی به انشعاب 25 آمپری برق به صورت سه فاز و داشتن زمین دارای سند مالکیت و یا نسق‌دار از شرایط اعطای مجوز برای آبزی‌پروری محسوب می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت فراهم شدن امکانات و شرایط مذکور توسط متقاضیان، از محل مورد نظر بازدید شده و پس از مشخص شدن ظرفیت و تشخیص نوع گونه مجوزهای لازم به متقاضی داده می‌‌شود.

مدیر امور شیلات و آبزیان استان زنجان تصریح کرد: آبزی پروران درصورت تمایل برای خریداری تجهیزات افزایش تولید در واحد سطح، می‌توانند برای اخذ تسهیلات بانکی به شیلات استان زنجان مراجعه کرده و از این طریق به بانک عامل معرفی خواهند شد
منبع : خبرگزاری فارس

دیدگاه خود را بیان کنید