طرح‌های کشاورزی و شیلات استان بوشهر در اولویت قرار دارند

شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۴۹ بازدید

طرح‌های کشاورزی و شیلات استان بوشهر در اولویت قرار دارند
خبرنگار مهر، شاپور رستمی عصر چهارشنبه در نشست کارگروه امور زیربنایی استان بوشهر اظهار داشت: طرح‌های کشاورزی، شیلات در طرح‌های اشتغال‌زایی در اولویت بالایی قرار دارند و باید زمینه‌های لازم برای اجرای این طرح‌ها ایجاد شود.
وی به اشاره به در اولویت‌بودن بخش خصوصی برای اجرای طرح‌های کشاورزی و شیلات و اشتغال، افزود: طرح‌های دولتی و خصوصی با هم رسیدگی می‌شوند ولی طرح‌های بخش خصوصی به صورت ویژه دیده می‌شوند.
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر اضافه کرد: در کارگروه امور زیربنایی استان بوشهر طرح‌هایی مطرح می‌شود که لازم است این طرح‌ها در کمیته کارشناسی مورد بررسی و کارشناسی قرار گیرند و وارد کارگروه شوند.
طرح‌های بخش خصوصی به‌صورت ‌ویژه رسیدگی می شوند
وی به برخی دیگر از شرایط طرح‌های این کارگروه اشاره کرد و بیان داشت: برخی طرح‌های مربوط به اراضی نیز برای واگذاری به سرمایه‌گذار باید از میراث فرهنگی مجوز بگیرند که باید این موضوع مورد توجه قرار بگیرند.
رستمی تاکید کرد: نیاز است که شاهد سرعت بیشتری در بررسی و اجرای طرح‌های بخش خصوصی باشیم و باید زمانبندی رسیدگی به این طرح‌ها به خوبی توجه شود و نماینده کارگروه نیز این موضوع را نظارت کند.
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر ادامه داد: پرونده طرح‌هایی در این کمیته مورد بررسی و رسیدگی قرار می‌گیرد که مراحل قانونی را طی کرده باشند و فقط باید به تایید کارگروه امور زیربنایی برسند

دیدگاه خود را بیان کنید