انعقاد تفاهمنامه دوجانبه همکاری میان فنی و حرفه‌ای خوزستان و اداره کل شیلات

سه‌شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴  ۰ نظر   ۸۴ بازدید

انعقاد تفاهمنامه دوجانبه همکاری میان فنی و حرفه‌ای خوزستان و اداره کل شیلات
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از انعقاد تفاهمنامه دو جانبه همکاری میان اداره کل شیلات استان با این اداره کل خبر داد.
عبدالنبی سواعدی در حاشیه انعقاد این قرار داد که با حضور مدیرکل شیلات خوزستان در محل اداره کل فنی و حرفه‌ای انجام شد، در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: این تفاهمنامه در راستای فراهم سازی زمینه اشتغال مولد، پویا و نقش آموزش در تحقق این امر و ارتقای کیفیت و توسعه تکنیک‌های نوین پرورش ماهیان و آبزیان در آینده منعقد شده است.
وی از آمادگی واحد متبوعه خود در جهت تربیت نیروی انسانی و ارتقاء سطح مهارتهای آنان در رشته‌های شیلاتی خبر داد و ظرفیت‌های انجام این کار را خوب و مناسب خواند و افزود: فنی و حرفه‌ای با تربیت نیروی انسانی ماهر، فعالیت در بخش‌های مختلف شیلاتی را کاربردی‌تر می‌کند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان اضافه کرد: با ارتقای کیفیت و توسعه در تکنیک‌های نوین پرورش ماهیان و آبزیان می‌توان بهره بیشتری را در این حوزه به دست آورد.

سواعدی تصریح کرد: با اجرایی شدن مفاد این تفاهمنامه همکاری، کار آموزش قشر علاقمند و جویای کار سازماندهی شده و با تهیه بانک اطلاعاتی و بهره مندی از پتانسیل‌های موجود، امکان مدیریت، برنامه‌ریزی و اشتغالزایی در زمینه آبزی پروری و منابع جانبی بیش از پیش فراهم می‌شود.

وی در ادامه گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای می‌تواند سبب افزایش مهارت‌های کاری شاغلان صنعت شیلات، ایجاد مهارت در علاقمندان شهری و روستایی به اشتغال در این حوزه و سطح بندی مهارتی شاغلان و افراد جوی کار در بخش شیلات شود.

این مسئول افزود: با افزایش حجم سرمایه گذاری‌ها در بخش شیلات، به طور طبیعی منافع بیشتری عاید خوزستان می‌شود.

به گفته مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان، نیروی انسانی در بخش شیلات با برخورداری از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به شکل کاربردی‌تر و عملیاتی‌تر به کار خود ادامه می‌دهد
منبع: فارس

دیدگاه خود را بیان کنید