فرماندارعباس آبادخواستارافزایش طرح های پرورش ماهیان خاویاری درقفس شد

یک‌شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۵۵ بازدید


حسینی جو ˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، شمارسرمایه گذاران متقاضی این طرح دراین منطقه را دستکم 14 نفر اعلام کرد و گفت : امروز یکی از دغدغه های جدی همه مسوولان اجرای طرح های دارای توجیه اقتصادی و قابل اجرا در شهرستان است.

وی توجه به بخش تولید با مشارکت بخش خصوصی را یکی از رویکردهای دولت تدبیر و امید دانست و اظهارداشت : بنابراین باید برای تحقق این سیاست دولت از تمام توان اجرایی شهرستان دراین بخش بهره برد چرا که تنها راهکاراساسی رفع معضل بیکاری و تحول در فضای کسب و کار درهمین بخش ها است.

وی از وجود گستره ساحلی منطقه به عنوان یک نعمت بی بدیل الهی یاد کرد و گفت : با وجود این که بیشتر سرمایه گذاران علاقه مند به اجرای طرح های پرورش ماهیان خاویاری در قفس دارای زمین ساحلی هستند اما آن دسته از متقاضیانی که چنین شرایطی را ندارند برای رفع مشکلاتشان پیگیری لازم با مسوولان نهادهای ذیربط بویژه شیلات و اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری غرب استان صورت گرفته است.

فرماندارعباس آباد ، آزاد سازی حریم 60 متری ساحلی با هدف فعالیت در بخش صید و صیادی را از دیگر اقدامات صورت گرفته برای بهبود روند اجرای طرح های پرورش ماهیان خاویاری در قفس در منطقه برشمرد.

اکنون شهرستان عباس آباد با برخورداری از چهار طرح پرورش ماهیان خاویاری در قفس و پنج شرکت تعاونی پره ماهیگیری درغرب مازندران واقع است

دیدگاه خود را بیان کنید