افتتاح طرح عرضه و دپوي ماهي زنده در احمدآباد مستوفي

چهار‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳  ۱ نظر   ۲۱۷ بازدید

افتتاح طرح عرضه و دپوي ماهي زنده در احمدآباد مستوفي
طرح عرضه و دپوی ماهی زنده برای تأمین 10 تا 15 تنی روزانه بازار تهران صبح امروز در مراسمی با حضور وزیر جهاد کشاورزی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در احمدآباد مستوفی افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار شرکت آبزی اکسیر کوثر وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران این طرح را در 240 هکتار زمین کشاورزی با هدف تأمین نیاز ماهی بازار تهران به ماهی های سردابی و گرمابی و خاویاری به انجام رسانده است.
در کنار استخرهای بزرگ و متنوع این طرح بزرگ، همچنین فعالیت های جنبی دیگر نظیر راه اندازی سه گلخانه با آب غنی شده از آبزی پروری و بدون احتیاج به سم و کود ، مجموعه ماهی درمانی برای تیمار پوست انسان به وسیله ماهی های زنده و همچنین کلاس های متنوع طبخ آبزیان با هدف گسترش فرهنگ مصرف ماهی در میان خانواده های تهرانی در این مجموعه به بهره برداری رسیده است.
در این مراسم آقای شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان این که یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی خودکفایی در تولید مواد غذایی و احتیاج نداشتن به خارج است ، گفت: سازمان اقتصادی کوثر وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران در این زمینه دارای تجارب طولانی است که مجموعه افتتاح شده امروز یکی از طرح های آن است.
وی با بیان این که همه دست اندرکاران در افتتاح مجموعه امروز از ایثارگران هستند، افزود: ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده بزرگ ایثارگران کشور از جمله اهدافی است که آن را با قوت دنبال می کنیم
منبع : واحد مرکزی خبر

فرستنده

مهدی ارام

۳ / ۱ / ۱۴۰۲

پيام باسلام اکواریم مهدی هستم این سال نو را به تمام واتحادیه ماهی های زینتی تبریک عرص مکنم 09915090842
دیدگاه خود را بیان کنید