طرح جامع بندر ریگ تدوین شود

چهار‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۵۶ بازدید

طرح جامع بندر ریگ تدوین شود
بخشدارریگ گناوه گفت: با توجه به اینکه چندین طرح بندری از سوی سرمایه گذاران برای اجرا در این بندر ارایه شده باید طرح جامع و راهبردی امور بندری تدوین و آن ارایه شود.
مسعود شیرافکن درنشست با مدیرکل بنادرودریانوردی استان بوشهر افزود: با تهیه طرح جامع می توان نسبت به ارایه واجرایی شدن تقاضاهای سرمایه گذاران سریع تصمیم گیری کرد.
وی اظهارکرد: دراین ارتباط از سرمایه گذارانی که ثروت خود را ازاین منطقه بدست آورده اند دعوت و آنان نیز طرح های متعددی ارایه داده اند.
بخشدار ریگ گفت: تاکنون طرح های متعددی از سوی متقاضیان نظیر احداث داکر شناورها و اسکله به بخشداری ارایه شده که برای تصمیم گیری نیاز به یک نقشه راه مشخص و طرح جامع بندری است.

وی افزود: افرادی نیز که از قبل مجوز سرمایه گذاری درامور بندری این منطقه را گرفته و اقدامی انجام نداده اند باید وضعیت آنان مشخص شود.

بخشدارریگ گفت: تعیین و تکلیف بندر و مشخص شدن تصدی گری آن از مشکلات این منطقه است که امیدواریم حل وفصل شود.

مدیرکل بنادرودریانوردی استان بوشهر گفت: باید سرمایه گذاری، چیدمان و پیاده شدن الگوها در بندر براساس یک طرح جامع انجام شود.

محمد راستاد افزود: شیلات در بندرریگ مقطعی به عنوان متولی بندر اقداماتی انجام داده که باید آن را به یک طرح کامل تبدیل کرد.

وی از بخشدار ریگ خواست تا طرحهای پیشنهادی سرمایه گذاران متقاضی بندری را به این مدیریت معرفی کنند تا نسبت به درخواست آنان تصمیم گیری شود.

شغل عمده مردم بندرریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر به دریا وابسته است
منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی

دیدگاه خود را بیان کنید