تشریح برنامه‌ها و پروژه‌های شیلات هرمزگان در دهه فجر

سه‌شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۴۷ بازدید


خبرگزاری فارس از بندرعباس، سید پرویز محبی ظهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایامی است که جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه ملت شریف ایران به نماد دموکراسی جهانیان تبدیل شد، گفت: انقلاب اسلامی ایران که بی‌شک مرهون رهنمود‌های معمار کبیر خود است در بیداری‌های اسلامی اخیر الگویی مناسب برای جهان اسلام به شمار می‌رود.
وی با تاکید بر لزوم زنده نگه‌داشتن یاد شهدای انقلاب و برگزاری یادواره‌ها، ایام دهه فجر را فرصتی مناسب برای به رخ کشیدن اتحاد ملت ایران به جهانیان عنوان کرد.
مدیرکل شیلات هرمزگان ادامه داد: ولایت و ولایت‌مداری، شالوده اصلی تداوم حرکت انقلاب اسلامی است که امروز جهانیان خود را نیازمند به چنین شالوده‌ای می‌بینند.
محبی در ادامه به تشریح برنامه‌های اداره کل شیلات هرمزگان در ایام دهه مبارک فجر پرداخت و گفت: مسابقه ماهیگیری، جشنواره پخت آبزیان و مسابقه نقاشی در روستای درگهان در شهرستان قشم مسابقه ماهیگیری در بندر صیادی کنگ، مسابقه ماهیگیری و همایش پیاده‌روی صیادان در روستای کلاهی شهرستان میناب و ... از مجموعه برنامه‌های این اداره کل در ایام دهه فجر است.
وی افزود: برگزاری دوره آموزشی ناخدائی شناورهای کمتر از 12 متر و ملوانی برای صیادان بستانه و حسینه شهرستان بندرلنگه، برگزاری دوره آموزشی پرورش ماهی در استخرهای کشاورزی و سدهای خاکی فارغان شهرستان حاجی‌آباد از برنامه‌های آموزشی پیش‌بینی شده در این ایام است.
محبی آذین‌بندی محیطی، اطلاع‌رسانی از فعالیت‌ها در رسانه‌های ملی و استانی، نشست خبری با حضور خبرنگاران رسانه‌ها و صدا و سیما را از برنامه‌های عمومی پیش‌بینی شده در این ایام توسط این اداره کل عنوان کرد.
این مقام مسئول با اشاره به پرخیر و برکت بودن این ایام برای ملت ایران گفت: کلنگ‌زنی کارگاه تکثیر ماهی دریائی در شهرستان پارسیان، واگذاری دو بندر صیادی لاوان شهرستان پارسیان و بندر صیادی گوگسر در شهرستان جاسک به بخش خصوصی (تعاونی صیادی) از دیگر برنامه‌های اداره کل شیلات هرمزگان به مناسبت ایام دهه فجر است.
وی دیدار با خانواده شهدای شیلات در جنگ تحمیلی، شرکت در مراسم‌های تعیین شده ستاد دهه فجر در صورت اعلام، حضور در نمایشگاه دستاوردها، اجرای مانور شناورهای صیادی در روز 22 بهمن در آب‌های خلیج فارس در شهرستان بندرعباس را نیز از دیگر برنامه‌های این اداره کل در این ایام عنوان

دیدگاه خود را بیان کنید