طغیان رودخانه باعث مسدود شدن محور ترانزیتی بنادر کنارک - جاسک شد

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۶۰ بازدید

طغیان رودخانه باعث مسدود شدن محور ترانزیتی بنادر کنارک - جاسک شد
معاون عمرانی فرماندار شهرستان ساحلی کنارک ضمن تایید این خبر ، اظهار داشت: طغیان رودخانه راپچ باعث قطع ارتباط استانهای هرمزگان و سیستان و بلوچستان در محدوده بنادر کنارک و جاسک شد و این محور تا اطلاع بعدی و فروکش کردن سیلاب بسته است.

پیش از این نیز مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان از مسدود شدن پنج محور ارتباطی در جنوب این استان خبر داده بود.

ˈایوب کردˈ ابراز داشت: از آنجا که ریزش شدید باران در جنوب سیستان و بلوچستان همچنان ادامه دارد و بسته شدن سایر محورها در این منطقه دور از انتظار نیست، کسانی که قصد سفر دارند قبل از حرکت با شماره « 2220857 0547» مرکز پیام اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان مستقر در شهرستان ایرانشهر تماس گرفته و از وضعیت محورها اطلاع حاصل کنند.

سیستان و بلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور دارای دو اداره کل راه و شهرسازی شمال و جنوب به مرکزیت شهرهای زاهدان و ایرانشهر است.

بندر کنارک در مجاورت چابهار قطب صیادی و شیلات کشور است بطوریکه افزون بر 90 درصد ماهی تون کشور در این شهرستان تولید می شود.

شاخصه بارندگیهای جنوب سیستان و بلوچستان رگباری بودن آن ناشی از بادهای موسمی و انتقال رطوبت بالای اقیانوس هند و دریای عمان است
منبع : خبرگزاری جمهوری اسلامی

دیدگاه خود را بیان کنید