سایت پرورش میگوی هنگام خصوصی می شود

پنج‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۵۶ بازدید

در بازدید معاون توسعه آبزی پروری شیلات ایران از هرمزگان و طی جلسه ای در رابطه با واگذاری سایت پرورش میگوی هنگام به بخش خصوصی نیز تصمیماتی گرفته شد که امید است در آینده ای نزدیک شاهد تحقق این امر باشیم
سید پرویز محبی، مدیر کل شیلات هرمزگان در حاشیه بازدید معاون توسعه آبزی پروری شیلات ایران از ظرفیت های آبزی پروری استان هرمزگان، عنوان کرد: در سفر معاون توسعه آبزی پروری شیلات ایران به هرمزگان سیاست گذاری مرکز توسعه آبزیان کلاهی به عنوان مرکز تخصصی بازسازی ذخایر آبزیان جنوب کشور صورت گرفت.
وی تصریح کرد: در بازدید از سایت پرورش میگو کولغان در شهرستان بندرعباس نیز به برق رسانی به این سایت، عملیاتی شدن و به تولید رساندن آن در سال 93 تاکید شد.
محبی در رابطه با بازدید از سایت پرورش میگوی هنگام واقع در شهرستان قشم نیز، عنوان کرد: در این بازدید و طی جلسه ای در رابطه با واگذاری سایت پرورش میگوی هنگام به بخش خصوصی نیز تصمیماتی گرفته شد که امید است در آینده ای نزدیک شاهد تحقق این امر باشیم.
وی افزود: شیلات هرمزگان همچنین در بازدید از طرح تکثیر ماهیان دریایی بندر معلم نسبت به خرید بچه ماهی در راستای بازسازی ذخایر و پرورش در قفس ابراز آمادگی کرده است.
مدیر کل شیلات هرمزگان خاطرنشان کرد: تاکید بر بهره برداری از سایت کولغان بندرعباس در سال 93 و حل مشکل برق این سایت از دیگر مسائل مطرح شده در این بازدید بوده است.
معاون توسعه آبزی پروری شیلات ایران، مجری طرح توسعه پرورش ماهی در قفس شیلات ایران و مدیر کل دفتر امور میگو و آبزیان دریایی شیلات ایران از ظرفیت های آبزی پروری استان هرمزگان طی سفری دو روزه بازدید کرد.
معاون توسعه آبزی پروری شیلات ایران در این سفر دورزه به استان هرمزگان از مجتمع درحال احداث 1400هکتاری پروش میگو بندرچارک ، طرح تکثیر ماهیان دریایی بندر معلم، مجتمع پرورش میگوی سایه خوش و هنگام ،مرکز تکثیر ماهیان دریایی در حال احداث جزیره قشم و دیگر پتانسیل ها آبزی پروری هرمزگان بازدید کرد
منبع : شبکه اطلاع رسانی دانا

دیدگاه خود را بیان کنید