برگزاری ۳ دوره تخصصی صیادان در آستانه‌اشرفیه

سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۴۹ بازدید

برگزاری ۳ دوره تخصصی صیادان در آستانه‌اشرفیه
حمیدرضا سلیمانی با اشاره به ادامه برگزاری این دوره‌ها در هفته جاری اظهار کرد: برگزاری این دوره‌ها به منظور ارتقاء سطح علمی ـ عملی صیادان و آشنایی آنان با قوانین کار و کارگری است.
وی، به حضور اعضای هیئت‌مدیره، مدیرعامل و صیادان در این دوره آموزشی اشاره کرد و افزود: بررسی راهکارهای کاهش هزینه‌ها، آشنایی با شیوه‌های مشارکت اعضا در اداره تعاونی‌ها، اهمیت حفاظت و حراست از مناطق تخم‌ریزی ماهیان مولد و مشارکت جامعه صیادی در بازسازی ذخایر آبزیان دریای خزر از دیگر اهداف و مباحث مطرح‌شده در این دوره‌های آموزشی می‌باشد.
رئیس اداره شیلات آستانه‌اشرفیه با اشاره به حضور 120 نفر از صیادان تعاونی‌ها، گفت: با توجه به استقبال خوب صیادان از دوره‌های آموزشی، این دوره‌ها هرساله و به صورت مستمر برگزار می‌شود.
سلیمانی افزود: این کلاس‌ها با مشارکت معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان و اداره کار و رفاه اجتماعی شهرستان آستانه‌اشرفیه در محل نمایندگی اداره شیلات در بندر کیاشهر برگزار می‌شود.
رئیس اداره شیلات آستانه‌اشرفیه، تصریح کرد: بندر کیاشهر با دارای 11تعاونی پره صیادی و 993 عضو بوده که با داشتن 37 کیلومتر نوار ساحلی در شهرستان مشغول به فعالیت هستند
منبع : خبرگزاری تسنیم

دیدگاه خود را بیان کنید