نمایشگاه شیلات و آبزیان در دانشگاه ملایر گشایش یافت

دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۴۴ بازدید

نمایشگاه شیلات و آبزیان در دانشگاه ملایر گشایش یافت
نمایشگاه شیلات و آبزیان روز دوشنبه با حضور جمعی از مسوولان، اساتید و دانشجویان دانشگاه ملایر در محل نمایشگاه های دائمی این دانشگاه گشایش یافت.
سرپرست دانشگاه ملایر روز دوشنبه در این آیین گفت: این نمایشگاه با موضوع پرورش ماهی های زینتی در آب های شیرین دایر شده و به مدت 12 روز آماده بازدید علاقه مندان است.
'بهمن حیاتی' اظهار داشت: نمونه هایی از تاکسیدرمی آبزیان، تجهیزات آکواریوم ها، آکواریوم هایی از ماهی های زینتی از جمله گربه ماهی و اسکار همراه با کتاب های آموزشی مرتبط در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.
وی از راه اندازی دائمی آکواریوم در دانشکده منابع طبیعی طبق درخواست و نیاز دانشجویان انجمن علمی شیلات دانشگاه خبر داد و افزود: نیاز است دانشجویان در طرح های پیشنهادی خود کمبود آب و حداقل سازی هزینه ها را در نظر بگیرند
حیاتی بیان داشت: دانشگاه ملایر در حد توان و امکانات خود از طرح ها و برنامه های دانشجویان استقبال و حمایت می کند.

مدیر گروه شیلات دانشگاه ملایر نیز افزود: در این نمایشگاه اطلاعات تکمیلی به بازدید کنندگان ارائه می شود و دانشجویان به خصوص گروه شیلات، می توانند با بهره گیری از اینگونه نمایشگاه ها و راهنمایی اساتید با ورود به عرصه پرورش ماهیان زینتی درآمدزایی کنند.

زمانی با بیان اینکه تمامی تجهیزات و آکواریوم های موجود در این نمایشگاه به همت دانشجویان انجمن علمی گروه شیلات تهیه و دایر شده است، اظهار کرد: در کنار برپایی نمایشگاه، کارگاه آموزشی شیلات با عنوان اجرای آکواریوم و کارهای عملی و همچنین بیماری های آبزیان در دانشکده منابع طبیعی به مدت شش ساعت برگزار خواهد شد.

دانشگاه ملایر در چهار کیلومتری محور ملایر-اراک واقع شده است.

شهرستان ملایر با جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است
منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی

دیدگاه خود را بیان کنید