‌دو کانال آبرسانی در مجتمع پرورش میگو گمیشان افتتاح می‌شود

دوشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۴  ۰ نظر   ۴۸ بازدید

‌دو کانال آبرسانی در مجتمع پرورش میگو گمیشان افتتاح می‌شود
مدیر کل شیلات گلستان گفت: به مناسبت هفته ‌دولت‌ کانال آبرسان SC به طول 5.12 کیلومتر و MD به طول 3 کیلومتر، در مجتمع پرورش میگو گمیشان افتتاح می‌شود که در مجموع با مبلغی بالغ بر38 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده‌اند.
قدس علوی با بیان اینکه این پروژه یکی از مهم ترین پروژه‌های هفته دولت در اداره کل شیلات استان است، در خصوص اهمیت ایجاد این دو کانال در مجتمع پرورش میگو گمیشان افزود: سال گذشته یکی از چالش‌های ما دریافت آب از تالاب گمیشان برای این مجتمع بود که متاسفانه در شهریور ماه به علت پسروی آب دریا، ارتباط آبی دریا و تالاب با مشکل مواجه شد.
وی ادامه داد: طی هماهنگی‌های به عمل آمده با محیط زیست و اخذ مجوزهای لازم از این سازمان، با ایجاد این کانال، آبرسانی به این مجتمع انجام شد و از این پس، عمل آبرسانی به مجتمع پرورش میگو گمیشان مستقیم از دریا انجام گرفت.
مدیر کل شیلات گلستان اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، برنامه‌های مختلفی از امروز 2 شهریور ماه در اداره کل شیلات استان اجرا خواهد شد.

‌وی اظهار کرد: از مهم ترین این برنامه‌ها می‌توان به دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، هم اندیشی و دیدار صمیمی مدیر کل و معاونین از دفاتر خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های استان، برگزاری مراسم هفته دولت و گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و اردوی فرهنگی، تفریحی برای همکاران در روز کارمند، مراسم غبارروبی مزار شهدا و تجدید بیعت با شهدای انقلاب اسلامی، شرکت همکاران در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه، بازدید مدیر کل و معاونین مربوطه از فعالیت‌های شیلاتی در غرب استان، برگزاری مسابقه فوتسال کارکنان شیلات گلستان به مناسبت هفته دولت و بازدید مدیر‌کل و معاونین مربوطه از فعالیت‌های شیلاتی در شرق استان‌ اشاره کرد
منبع: ایسنا

دیدگاه خود را بیان کنید