6 پروژه شیلاتی در مازندران افتتاح می‌شود

شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹  ۰ نظر   ۱۰۴ بازدید

6 پروژه شیلاتی در مازندران افتتاح می‌شود
مدیرکل شیلات مازندران گفت: 6 پروژه پرورش ماهیان سردابی و گرمابی در هفته دولت در استان مازندران افتتاح می‌شود.
حسن حبیب‌نژاد در شهرستان ساری، اظهار کرد: در هفته گرامیداشت دولت، پنج پروژه پرورش ماهیان سردابی در شهرستان‌های آمل، تنکابن، ساری و یک پروژه پرورش متراکم ماهی کپور در میاندورود به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با اعلام اینکه میزان کل اعتبار این پروژه‌ها 27 هزار و 700 میلیون ریال بوده‌است، بیان داشت: 9 هزار و 600 میلیون ریال آن از محل تسهیلات بانکی و مبلغ 18 هزار و 100 میلیون ریال از سهم آورده شخصی صاحبان پروژه است.
مدیرکل شیلات مازندران خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری این پروژه‌ها، 183 تن به ظرفیت تولید ماهی سردابی و 22 تن ماهی گرمابی مازندران افزوده می‌شود.

حبیب‌نژاد اظهار کرد: به‌منظور توسعه آبزی‌پروری و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید و افزایش درآمد خانواده‌ها اداره کل شیلات مازندران از هرگونه حمایت و پشتیبانی در این زمینه از آبزی‌پروران دریغ نمی‌کند.

وی در پایان گفت: مهم‌ترین اهداف شیلات مازندران حفاظت از ذخایر آبزیان، بازسازی ذخایر، بهره‌برداری مسئولانه و پایدار، توسعه آبزی‌پروری و تلاش در جهت افزایش سرانه مصرف آبزیان است که با همت و پشتکار تمامی کارکنان شیلات استان کیفیت محصولات تولیدی و خدمات قابل ارائه به مردم را ارتقاء بخشیم
منبع: فارس

دیدگاه خود را بیان کنید