برگزاری دو همایش ملی محیط زیست و شیلات در بندرعباس

جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۵۱ بازدید


معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس، از برگزاری دو همایش ملی محیط زیست، سلامت و توسعه پایدار و همایش ملی شیلات در بندرعباس خبر داد
محسن دهقانی با اشاره به فعالیت‌های دبیرخانه همایش ملی محیط زیست در سال گذشته، افزود: کلیه فعالیت‌ها از سال گذشته آغاز و کمیته‌های مختلف این ستاد نیز مشخص شده و این جلسه با جمع‌بندی کلیه فعالیت‌های یک ساله خود برای برگزاری همایش محیط زیست آماده می‌شود .
وی با ابراز رضایت از روند پیشرفت امور همایش تاکید کرد : این دانشگاه آمادگی دارد با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این همایش را به نحو مطلوب برگزار کند .
دهقانی با اشاره به نقش پژوهش در توسعه همه‌جانبه در کشور اظهار کرد: دانشگاه‌ها وظیفه دارند در راستای پژوهش محوری گامهای بلندی را در رسیدن به اهداف خود دنبال کنند زیرا امروز کارها و فعالیت‌های پژوهشی است که می‌تواند نقش دانشگاهها را در جامعه برجسته سازد و مشکل گشای صنایع بزرگ و مراکز فناوری باشند .
معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس، برگزاری همایشهای منطقه‌ای و ملی را برای بالا بردن سطح علمی استادان و دانشجویان مفید ارزیابی کرد و افزود: با برگزاری این گونه همایش‌های علمی پای بسیاری از صاحب‌نظران در این عرصه باز می‌شود و این می‌تواند تبادل علمی خوبی بین شرکت‌کنندگان بوجود بیاورد .
دهقانی همچنین از برگزاری دومین همایش ملی شیلات در هفتم اسفندماه سال جاری خبر داد و گفت: این همایش نیز مانند همایش ملی محیط زیست از یک سال پیش با شکل‌گیری دبیرخانه همایش و مشخص شدن دبیر همایش کار خود را آغاز کرده و در دو ماه گذشته این ستاد جلسات خود را برای برگزاری این همایش افزایش داده است و کلیه برنامه‌ریزی‌ها به طور هفتگی با گزارش اعضای ستاد تا رسیدن به زمان برگزاری همایش با جدیت دنبال می‌شود
منبع : خبرگزاری ایسنا

دیدگاه خود را بیان کنید