مسئولان شرکت دورش آلمان از دریاچه زریبار مریوان بازدید کردند

سه‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۶۲ بازدید

مسئولان شرکت دورش آلمان از دریاچه زریبار مریوان بازدید کردند
هیئت 5 نفره از آلمان همراه با فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و بودجه فرماندار، شهردار و رئیس شورای شهر مریوان از دریاچه زریبار بازدید کرده و از نزدیک با ظرفیت‌های این دریاچه آشنا شدند
به منظور جذب و ایجاد سرمایه‌گذار خارجی در زمینه ایجاد طرح و سرمایه‌گذاری در دریاچه زریبار توسط یک شرکت آلمانی به نام دورش و ایجاد هماهنگی بهتر و بیشتر بین این شرکت مهندسی مشاور و سرمایه‌گذاری و مسئولان شهرستانی و استانی، مدیرعامل، مسئول توسعه تجاری این شرکت همراه با فرماندار شهرستان مریوان ظهر امروز از دریاچه این شهرستان بازدید به عمل آوردند.
فرماندار شهرستان مریوان در جلسه‌ای با مسئولان این شرکت آلمانی با اشاره به ظرفیت‌های دریاچه زریبار گفت: زریبار یکی از بزرگترین دریاچه‌های آب شیرین دنیاست که با دارابودن استعدادهای بسیار مهمی چون تعدد آبزیان و پرندگان بومی داخل این دریاچه اگر به خوبی مورد استفاده قرار بگیرد می‌تواند به قطب بسیار مهم گردشگری در ایران اسلامی تبدیل شود.
عبدالله رشیدی‌پور عنوان کرد: برخی از سال‌هایی که زمستان بسیار سرد می‌شود دریاچه زریبار یخ می‌بنندد و این امر خود به یک جاذبه‌ای مهم در ایجاد صنعت گردشگری تبدیل می‌شود و می‌توان از این دریاچه نیز برای ایجاد ورزش‌های آبی و زمستانی استفاده بهینه کرد.
مسئول تجاری بین‌المللی شرکت دورش آلمان نیز عنوان کرد: ساخت قطار در کشور عمان و لیبی، سوریه و اردن در بحث آب و فاضلاب از جمله فعالیت‌های این شرکت است.
اسمایشل مایک هدف اصلی آن از ورود به مریوان بازدید از دریاچه زریبار به منظور شناخت ظرفیت‌های موجود برای رونق گردشگری در این مکان است
منبع : خبرگزاری فارس

دیدگاه خود را بیان کنید