طرح‌های محرومیت‌زدایی در هیرمند افتتاح شد

پنج‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۵۰ بازدید

طرح‌های محرومیت‌زدایی در هیرمند افتتاح شد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و سپاه شهرستان هیرمند گفت: طرح‌های محرومیت‌زدایی و اشتغالزایی سپاه در هیرمند افتتاح شد
عیسی نکویی در مراسم افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی و اشتغالزایی در این شهرستان اظهار داشت: تعداد 12 نفر از افراد واجدالشرایط برای دریافت تسهیلات قرضه الحسنه اقتصاد مقاومتی در زمینه طرح پرورش مرغ بومی معرفی شده‌اند که مبلغ آن 500 میلیون ریال است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و سپاه شهرستان هیرمند افزود: در زمینه شیلات، مرغداری، زنبور عسل و غیره علاوه بر 160 میلیون ریال اعتبار برنامه‌ای که به افراد واجدالشرایط واگذار شده مبلغ 330 میلیون ریال نیز بیشتر از سقف ابلاغی به بسیجیان واگذار شد.
این مسئول ادامه داد: در راستای اجرای محرومین زدایی خانواده‌هایی که سرپرست آنان خانم هستند، مبلغ 540 میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کرده‌اند.
وی عنوان کرد: معرفی شدگان به بانک برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی در قالب دامداری، لوازم یدکی، خواربار فروشی مبلغ 138 میلیون ریال اعتبار دریافت کرده‌اند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و سپاه شهرستان هیرمند خاطرنشان کرد: برای رفاه حال محرومان اقدامات ساخت و ساز توسط گروه‌های جهادی حوزه مقاومت کربلا صورت گرفته و نیز بسیجیان این حوزه اقدام به همکاری با مردم منطقه را در جمع‌آوری محصولات کشاورزی کردند.
نکویی در پایان گفت: در بخش قرقری نیز گروه جهادی حوزه حضرت امام حسین (ع) اقدام به رنگ‌آمیزی مسجد و سامان دادن به وضعیت عمومی آن کرده است
منبع : خبرگزاری فارس

دیدگاه خود را بیان کنید