بازارچه مشترک مرزی با آذربایجان در مشگین‌شهر ایجاد می‌شود

چهار‌شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۴۸ بازدید

بازارچه مشترک مرزی با آذربایجان در مشگین‌شهر ایجاد می‌شود
فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: بازارچه مشترک مرزی با کشور آذربایجان در مشگین‌شهر ایجاد می‌شود.
ابراهیم امامی در نشست خبری با خبرنگاران کشور آذربایجان که برای به تصویر کشیدن شهرستان مشگین‌شهر و سرعین وارد خاک ایران شده‌اند، افزود: مشگین‌شهر یکی از مناطقی است که تمام نعمت‌های خدادادی و قابلیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری را در عرصه‌های مختلف در خود جای داده است که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی می‌توان از این ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: این شهرستان در زمینه‌های مختلف از جمله دام، شیلات، صنعت، گردشگری و معادن فعالیت می‌کند که در این خصوص نیز زمینه لازم برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و شرکت‌های خارجی فراهم شده است که در صورت سرمایه‌گذاری امکانات لازم در اختیار سرمایه‌گذاران آذربایجانی و سایر کشور‌ها قرار می‌گیرد.
فرماندار شهرستان مشگین‌‌شهر یادآور شد: ایران در نظر دارد که یک بازارچه مرزی مشترک بین آذربایجان و شهرستان مشگین‌شهر در این منطقه ایجاد کند تا زمینه همکاری دو کشور در زمینه‌های اقتصادی و تجاری بیش از پیش قوی‌تر شود.
امامی ادامه داد: این موضوع در حال حاضر در بین سفرای دو کشور در حال بررسی است و بعد از اتمام کارهای میان دو کشور این بازارچه مرزی در منطقه ایمیشلی و قانلی بولاغ احداث خواهد شد
منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاه خود را بیان کنید