اجرای 9 طرح پرورش ماهی در قفس در خلیج فارس و سد رئیسعلی

دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۵۷ بازدید

اجرای 9 طرح پرورش ماهی در قفس در خلیج فارس و سد رئیسعلی
استاندار بوشهر از اجرای 9 طرح پرورش ماهی در قفس، در آب‌های خلیج فارس و سد رئیسعلی دلواری استان بوشهر خبر داد.
مصطفی سالاری در همایش فرهنگ و مدیریت جهادی در بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش کشاورزی است و بخش مهمی از محصولات کشاوری کشور در استان بوشهر تولید می‌شود.
وی با اشاره به اولویت‌دار بودن اجرای طرح‌ها در بخش کشاورزی، تصریح کرد: فعالیت کشاورزی هم تامین کننده مایحتاج مردم است و هم در حفاظت محیط زیست دارای اهمیت است که باید به خوبی حمایت شود.
استاندار بوشهر تولید محصولات خارج از فصل در حوزه صیفی‌جات در استان را منحصر به فرد خواند و ضافه کرد: باید شرایط لازم برای صادرات این محصولات فراهم شود.
وی بر لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای عرصه و فروش محصولات کشاورزی تاکید کرد و بیان داشت: ظرفیت‌های ممتازی در استان بوشهر داریم که باید از آن به خوبی برای رفع مشکلات مردم و کشاورزان استفاده کنیم.
افزایش دو برابری تولید میگو در استان بوشهر
سالاری با اشاره به توسعه بخش شیلات و آبزی‌پروری در استان بوشهر، اضافه کرد: تقاضای خرید محصولات تولید کنندگان میگو استان بوشهر در فصل گذشته به علت وجود بیماری در آبزیان کشورهای مختلف افزایش یافت که بازار مناسبی را برای این محصولات شاهد بودیم.
وی تصریح کرد: برنامه ریزی مناسبی برای افزایش میگوی پرورشی در استان بوشهر صورت گرفته است و تا یک سال و نیم آینده شاهد دو برابر شدن میزان تولید میگوی پرورشی در استان بوشهر خواهیم بود.
استاندار بوشهر از اجرای 9 طرح پرورش ماهی در قفس در آب‌های خلیج فارس و سد رئیسعلی دلواری استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: این طرح‌ها با تلاش اداره کل شیلات استان بوشهر اجرا می‌شوند
منبع : خبرگزاری مهر

دیدگاه خود را بیان کنید