اعتبارات ساخت اسکله خورخان بردخون تامین می‌شود

یک‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۴  ۰ نظر   ۶۲ بازدید

اعتبارات ساخت اسکله خورخان بردخون تامین می‌شود
نماینده مردم دیر، جم، کنگان و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات ساخت اسکله خورخان بردخون تامین می‌شود.
حجت‌الاسلام موسی احمدی در بازدید از پروژه‌های عمرانی بردخون شهرستان دیر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی را برای توسعه زیرساخت‌ها در شهرستان دیر داشته‌ایم و پیگیری‌های خوبی در این راستا صورت گرفته است.
وی افزود: به منظور شناسایی نیازها و مشکلات و دغدغه‌های مردم بردخون نشست‌هایی را با مردم این منطقه برگزار کرده و همچنین بازدیدهایی را نیز از بردخون داشته‌ایم تا به خوبی با مشکلات مردم آشنا شده و بتوانیم برای رفع آنها تلاش کنیم.
نماینده مردم دیر، جم، کنگان و عسلویه در مجلس شورای اسلامی از اسکله خورخان به عنوان یکی از نیازهای اساسی مردم این منطقه یاد کرد و بیان داشت: بسیاری از مردم این منطقه از طریق دریا ارتزاق می‌کنند و نبود اسکله مشکلات زیادی را برای آنها ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: مردم بردخون سال‌ها است که درخواست ساخت اسکله خورخان را داشته‌اند و با وجود وعده‌های زیادی که در این زمینه داده شده بود، هنوز این طرح اجرا نشده است و مردم چشم‌انتظار همت مسئولان هستند.

احمدی به مشکلات تامین اعتبار پروژه اسکله خورخان اشاره کرد و گفت: دولت بنا را بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام گذاشته است و پروژه‌های با پیشرفت بالا اعتبار می‌گیرند ولی با پیگیری‌هایی که داشتیم توانستیم برای تامین اعتبار این طرح گام‌های مهمی برداریم.

نماینده مردم دیر، جم، کنگان و عسلویه در مجلس شورای اسلامی از تامین اعتبارات این طرح از سه محل و ردیف اعتباری خبر داد و اضافه کرد: یک سوم اعتبارات توسط نفت، یک سوم اعتبارات توسط شیلات و یک سوم اعتبارات هم از محل اعتبارات ملی تامین خواهد شد.
منبع: مهر

دیدگاه خود را بیان کنید