دستگیری 7 متخلف صید غیر مجاز ماهی در شهرستان دشتستان

پنج‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴  ۰ نظر   ۴۱ بازدید

دستگیری 7 متخلف صید غیر مجاز ماهی در شهرستان دشتستان
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دشتستان از دستگیری 7 نفر متخلف صید غیرمجاز ماهی در شهرستان دشتستان خبر داد.
صادق پورسالم در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: توجه به محیط زیست و رفع آلاینده‌های زیست‌محیطی مورد توجه و تاکید قرار دارد و امیدوار هستیم با همکاری دسته‌جمعی شاهد کاهش آلودگی‌های محیط زیست باشیم.
وی از دستگیری 7 نفر متخلف صید غیرمجاز ماهی در شهرستان دشتستان خبر داد و افزود: برخورد با متخلفان به منظور حفاظت از گونه‌های مختلف جانوری انجام می‌شود.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: صیادان ماهی با احترام به قانون، تا پایان فصل زاد و ولد ماهیان رودخانه‌ای (اول خرداد) از صیادی در رودخانه‌های شهرستان جدا خودداری کنند.از اواسط خرداد طبق دستورالعمل سازمان حفاظت محیط زیست، آمادگی صدور مجوز صید در آن زمان را داریم.

پورسالم با اشاره به دستگیری متخلفان زیست محیطی اضافه کرد: با تلاش مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دشتستان 7 متخلف صید غیرمجاز ماهی در محدوده رودخانه دالکی دستگیر شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دشتستان گفت: مامورین یگان حفاظت این اداره با توجه به آغاز فصل زادآوری ماهیان رودخانه‌ای، طی هفته گذشته و حین گشت و کنترل رودخانه‌های این شهرستان در راستای جلوگیری از تخلفات شکار و صید، تعداد 7 نفر متخلف را به همراه 6 رشته تور صیادی و تعداد 60 قطعه ماهی کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به آغاز فصل زاد و ولد ماهیان رودخانه‌ای یادآور شد: این فصل نقشی حیاتی در افزایش میزان آبزیان رودخانه‌ها دارد لذا از صیادان و طبیعت دوستان عزیز خواهشمندیم برای کمک به افزایش تعداد آبزیان قابل استحصال، از صید ماهی در این ایام جداً پرهیز کنند.
منبع: فارس

دیدگاه خود را بیان کنید