برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دامپزشکی، دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته در تبریز

سه‌شنبه ۲ تیر ۱۳۹۴  ۰ نظر   ۵۵ بازدید

برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دامپزشکی، دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته در تبریز
رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دامپزشکی، دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته، 30 تیر تا 2 مرداد ماه سال‌جاری در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.
به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان‌شرقی، کریم مهری اظهار داشت: این نمایشگاه با رویکرد توسعه صادرات برای خروج مازاد محصولات تولیدی، رونق صنعت دامپزشکی، دام و طیور و آبزیان ایران و رعایت استانداردهای بین‌المللی برگزار می‌شود.
وی افزود: این نمایشگاه در وسعت 14 هزار مترمربع با حضور مجموع 270 شرکت داخلی و خارجی به مدت سه روز در سالن‌های پروین اعتصامی و شهریار این مجموعه برپا می‌شود.
مهری با بیان اینکه برای حضور در این نمایشگاه تاکنون 220 شرکت داخلی و 50 شرکت خارجی ثبت نام کرده‌اند، افزود: پیش‌بینی می‌شود تعداد این شرکت‌ها تا زمان برگزاری نمایشگاه افزایش یابد.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اظهار داشت: در این نمایشگاه 50 شرکت خارجی از کشورهای ارمنستان، اسپانیا، افغانستان، آلمان، ایتالیا، بلژیک، ترکیه، جمهوری آذربایجان، چین، سوریه، عراق، نخجوان، هلند و هند حضور می‌یابند.

مهری تصریح کرد: شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه بین‌المللی تامین‌کننده مواد اولیه، افزودنی‌ها و مکمل‌های خوراک دام و طیور هستند.

وی با بیان اینکه اکثر کشورهای همسایه ما واردکننده و مصرف‌کننده گوشت مرغ و قرمز و آبزیان هستند، گفت: بنابراین استفاده از ظرفیت‌های غیرفعال کشور برای تولید، فرآوری، بسته‌بندی، رعایت استانداردهای بین‌المللی، پاستوریزه کردن و ارائه گوشت حلال می‌تواند موفقیت‌هایی را برای ما در توسعه صادرات حاصل کند.

مهری افزود: این رویداد در منطقه شمال‌غرب کشور به عنوان یک رویداد اقتصادی تجاری دریچه‌ای به سوی بازارهای منطقه و فراتر از اوراسیا و حوزه بالکان در صنعت مرغداری و دامپروری است
منبع: فارس

دیدگاه خود را بیان کنید