رفع مشکل برق و اینترنت مجتمع پرورش میگوی گواتر مورد تاکید قرار گرفت

سه‌شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۴  ۰ نظر   ۵۶ بازدید

رفع مشکل برق و اینترنت مجتمع پرورش میگوی گواتر مورد تاکید قرار گرفت
معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار بر رفع مشکل برق و اینترنت مجتمع پرورش میگوی گواتر چابهار در جنوبی ترین نقطه ایران و سواحل مکران تاکید کرد.
احمدعلی موهبتی در جریان بازدید از مجتمع پرورش میگوی گواتر چابهار به همراه مدیرکل و معاونان شیلات استان سیستان و بلوچستان و شماری از سرمایه گذاران و فعالان شیلاتی با اشاره به ظرفیت های خدادادی این منطقه و همچنین حضور نخستین سرمایه گذاران خارجی در منطقه بویژه سرمایه گذاران چینی گفت: ظرفیت های موجود در این منطقه در حوزه شیلاتی و آبزی پروری و بویژه پرورش میگو به قدری است که می تواند درآمد اقتصادی بسیار کلانی را برای کشور به همراه آورد.
به گفته وی آماده شدن زیر ساخت ها و تاسیسات لازم و همچنین رفع کاستی های احتمالی از جمله وظایف حاکمیتی دولت است، با این وجود سرمایه گذاران نیز باید برای بهره برداری سریع تر از این ظرفیت ها تلاش و فعالیت متناسب با فضای کسب و کار انجام دهند.

وی تاکید کرد: وقتی سرمایه گذاران خارجی بدون هرگونه دریافت تسهیلات و حتی با هزینه های بسیار بالاتر می توانند در صنایع مختلف و بویژه شیلاتی در این منطقه فعالیت اقتصادی سودآوری انجام دهند، این خود نشاندهنده این است که اگر ساز و کارهای صحیح فعالیت های اقتصادی از سوی سرمایه گذاران رعایت شود مطمئنا به سود مورد نظر نیز دست پیدا خواهند کرد.

فرماندار چابهار با اشاره به چندین بازدید انجام شده از مجتمع گواتر در سالجاری تصریح کرد: بر اساس گزارش بخش های مختلف از جمله دامپزشکی، شیلات و مرکز تحقیقات شیلات، پرورش میگو در وضعیت مناسب و نرمالی قرار دارد.

به گفته موهبتی امسال با توجه به تمهیدات پیش بینی شده و رعایت نکات فنی بهداشتی از سوی سازمان شیلات، دامپزشکی و پرورش دهندگان انتظار است که همانند سال گذشته پرورش میگو همراه با موفقیت بوده و به حداکثر تولید بیانجامد.

فرمانده چابهار در این بازدید از زحمات مدیرکل و معاون آبزی پروری شیلات استان ، سرمایه گذاران و سایر دست اندرکاران این حوزه تقدیر کرد.

سرپرست اداره کل شیلات استان سیستان و بلوچستان، بخشدار نگور، مشاوران فرماندار، معاونین و مسوولان اداره کل شیلات استان سیستان و بلوچستان نیز در این بازدید معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار را همراهی کردند.
منبع: ایرنا

دیدگاه خود را بیان کنید