رشته های مرتبط با شیلات در دانشگاه پیام نور قشم راه اندازی می شود

دوشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۴  ۰ نظر   ۵۰ بازدید

رشته های مرتبط با شیلات در دانشگاه پیام نور قشم راه اندازی می شود
رییس دانشگاه پیام نور واحد بین الملل قشم گفت: رشته های مرتبط با شیلات و دریا و متناسب با شرایط جغرافیایی و فرهنگی جزیره در این دانشگاه راه اندازی می شود.
حسین هژبریان روز دوشنبه افزود: مراحل ثبت این رشته ها در سامانه دانشگاه پیام نور در جریان است و راه اندازی آنها می تواند به افزایش سطح دانش در مشاغل مرتبط با این رشته ها کمک شایانی کند.
وی تقویت ارتباط بازار کار و دانشگاه پیام نور واحد بین الملل قشم را رویکرد اصلی این دانشگاه اعلام و خاطرنشان کرد: در همین چارچوب طرح های برتر دانشجویان با هدف اجرایی شدن به پارک زیست فناوری خلیج فارس معرفی می شود
هژبریان از حمایت علمی این دانشگاه برای طرح های برتر دانشجویان خبر داد و گفت: پارک زیست فناوری خلیج فارس نیز حمایت های زیرساختی و مالی طرح های علمی را برعهده گرفته است.
وی با اشاره به امضاء تفاهم نامه مشترک بین این دو مرکز، تاکید کرد این تفاهم نامه سنگ بنای همکاری های جدید و حلقه اتصال صنعت و علم به شمار می رود.
هژبریان ادامه داد: به طور قطع این رویکرد جدید می تواند به اجرایی شدن طرح های علمی و ایده های نوین دانشجویان این دانشگاه کمک کرده و موجب شتاب گیری توسعه علمی و صنعتی منطقه شود.
وی با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی دانش آموختگان کشور ورود به بازار کار و عملی کردن ایده های نوین است، گفت: با تعامل این دو مرکز مسیر جدید و مطمئنی برای دانشجویان ترسیم شده است.
دانشگاه پیام نور مرکز بین الملل قشم در سال 1380 با رشته حسابداری در مقطع کارشناسی آغاز به کار کرد و اینک در 25 رشته کارشناسی، 19 رشته کارشناسی ارشد و یک رشته دکتری به حدود چهار هزار دانشجو خدمات آموزشی ارایه می دهد
منبع: ایرنا

دیدگاه خود را بیان کنید