مدیرعامل منطقه آزاد قشم بر توسعه شیلات جزیره تاکید کرد

پنج‌شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۴  ۰ نظر   ۴۳ بازدید

مدیرعامل منطقه آزاد قشم بر توسعه شیلات جزیره تاکید کرد
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بر شکوفایی اقتصاد این جزیره با محوریت شیلات و کشاورزی تاکید کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی در کارگروه شیلات و کشاورزی قشم، گفت: رونق این دو حوزه می تواند به کاهش پدیده قاچاق و افزایش نیروی کار در این منطقه منجر شود.
وی بر اهمیت ایجاد زیرساخت های بخش کشاورزی و شیلات در کمترین زمان ممکن و با هدف فراهم کردن اشتغال پایدار در این منطقه تاکید کرد
مومنی اضافه کرد: زمین مورد نیاز طرح های عمرانی سرمایه گذاران در قشم براساس اطمینان از قدرت مالی، توان فنی و اجرای طرح در مدت زمان تعیین شده در اختیار آنان گذاشته می شود.
به گفته مومنی واگذاری زمین در قشم براساس طرح جامع جزیره انجام می شود و در این چارچوب یک گام نیز از اختیارات قانونی سازمان عقب نشینی نخواهد شد.
وی با اعلام اینکه برای ایجاد یک شغل در جامعه به میلیون ها ریال سرمایه نیاز است، افزود: واگذاری زمین رایگان به طرح های صنعتی با ظرفیت ایجاد اشتغال بالا از سیاست های مهم سازمان منطقه آزاد قشم است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اظهار کرد: مهمترین هدف اجرای فعالیت های اقتصادی در این منطقه تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی، منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم است.
وی یادآوری کرد: برگزاری کارگروه های کشاورزی و شیلات با حضور مسوولان سازمان منطقه آزاد و روسای ادارات مرتبط، گامی مثبت برای رشد، همفکری و هم افزایی نیروها و در جهت دستیابی به راه کارهای توسعه اقتصاد شیلات و کشاورزی در این جزیره به شمار می رود.
منبع: ایرنا

دیدگاه خود را بیان کنید