محورهای توسعه شیلات هرمزگان با تعیین زمانبندی مشخص تدوین شود

شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴  ۰ نظر   ۳۹ بازدید

محورهای توسعه شیلات هرمزگان با تعیین زمانبندی مشخص تدوین شود
استاندار هرمزگان گفت: محورهای توسعه شیلات هرمزگان باید با تعیین زمانبندی مشخص تدوین شود.
جاسم جادری استاندار هرمزگان به همراه مدیرکل شیلات هرمزگان، معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هرمزگان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان و جمعی از مسئولان استان و اداره کل شیلات هرمزگان پیش از ظهر امروز از روند صید میگو و همچنین صیدگاه‌های میگو در بندرعباس بازدید کرد.
استاندار هرمزگان در حاشیه این بازدید با اشاره به ظرفیت‌های گسترده این استان در زمینه شیلات، عنوان کرد: باید در زمینه توسعه شیلات این استان بیشتر کار کنیم و به مباحث صیادی توجه بیشتری داشته باشیم.

جادری افزود: فعالیت‌های صیادی و شیلاتی یکی از مشاغل اصلی مردم هرمزگان برای تامین معیشت است که باید به رفع مشکلات این بخش توجه ویژه‌ای شود.

وی از تمهیدات صورت گرفته برای فصل صید میگو در استان هرمزگان قدردانی کرد و بیان داشت: نیاز است در این خصوص برنامه مدونی با تعیین زمانبندی مشخص و تعریف محورهای توسعه شیلات استان تدوین شود.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: شیلات می‌تواند محور توسعه استان هرمزگان باشد و باید همه تلاش کنیم تا بهتر از ظرفیت‌ها استفاده شود.

جادری با بیان اینکه اداره کل شیلات استان باید برای افزایش ذخیره میگو بیش از پیش تلاش کند، اضافه کرد: عدم افزایش صید میگوی امسال در مقایسه با سال گذشته نگرانی کاهش درآمد صیادان میگو را در استان به همراه داشته است که باید در این خصوص تمهیدات لازم اندیشیده شود
منبع: فارس

دیدگاه خود را بیان کنید