صیاد جوان سیریکی در دریا غرق شد

چهار‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵  ۰ نظر   ۶۶ بازدید

صیاد جوان سیریکی در دریا غرق شد

رئیس اداره شیلات شهرستان سیریک گفت: بامداد صبح روز گذشته یکی از ملوانان لنج صیادی شهرستان سیریک در دریا غرق شد

عبدالله رئیسی رئیس اداره شیلات شهرستان سیریک اظهار کرد: ولید سلمانی صیاد جوان 20 ساله روستای کرتان از توابع بخش مرکزی سیریک که برای صید به دریا رفته بودند در روی عرش لنج صیادی مشغول جمع آوری تورهای صیادی بوده که به یکباره با برهم خوردن تعادلش به داخل دریا می افتد و ناپدید می شود.

وی افزود: از همان ساعات اولیه گزارش غرق شدن با کمک نیروهای غواص نیروی دریایی سپاهT صیادان محلی لنجدار و قایق دار تلاش ها برای پیدا شدن جسد ادامه دارد که متاسفانه تاکنون خبری از آن نیست.

رئیسی ابراز کرد: این غرق شدگی در حدود بیست و پنج مایلی خور آذینی و در عمق 75 متری دریای عمان اتفاق افتاده است که بعلت سرعت و کشش زیاد آب در این محدوده جسد نامبرده تاکنون پیدا نشده است.

این مسئول بیان کرد: ولید سلمانی صیاد جوانی است که به تازگی خدمت سربازی تمام کرده بود و نامبرده علاقه زیادی به صید و صیادی داشت و مهارت و شنای کافی برخوردار بوده ولی سرعت و کشش آب و سقوط ناگهانی نامبرده در این عمق آب باعث غرق شده گی شده است.

شهرستان سیریک دارای 420 فروند قایق صیادی و 100 فروند لنج صیادی مجوز دار است که بیش ز 10 هزار نفر از این طریق امرا و معاش می کنند.

شهرستان سیریک دارای 120 کیلومتر مرز دریایی است

منبع : دانا

دیدگاه خود را بیان کنید