کلنگ بازارچه آبزیان شهر کازرون به زمین زده شد

شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۶  ۰ نظر   ۵۹ بازدید
کلنگ بازارچه آبزیان شهر کازرون به زمین زده شد

مراسم کلنگ زني بازارچه آبزیان شهر کازرون با حضور فرماندار شهرستان کازرون، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان این شهر برگزار شد

در این مراسم مهندس مکی شهردار کازرون گفت: هدف از این طرح کاهش ترافیک مرکز شهر، تمرکز بازار آبزیان و رقع مشکل ایجاد بوی بد در مرکز شهر می باشد.

سیدمهدی مکی با اشاره به اینکه این پروژه در زمینی با مساحت بالغ بر 5600 متر مربع در کنار مجتمع بازرگانان کازرون احداث می گردد، افزود: این بازارچه با زیر بنای حدود 2600 متر دارای 45 غرفه تجاری و 60 پارکینگ خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: در این بازارچه علاوه بر آبزیان، چندین غرفه جهت فروش گوشت قرمز، مرغ و همچنین سبزی و تره بار در نظر گرفته شده است تا این بازارچه یک مجموعه کامل برای نیازهای مردم گردد.

شهردار کازرون در پایان ابراز امیدواری کرد با همکاری بخش خصوصی و در اولویت عرضه کنندگان و فروشندگان آبزیان در سطح شهر، کار ساخت این بازارچه از ابتدای سال 1396 شروع شود.

فرماندار کازرون نیز در حاشیه این مراسم گفت: یکی از مطالبات دیرین و به حق مردم کازرون با توجه به ترافیک مرکز شهر، بوی بده ایجاد شده و مشکل سد معبر، جابه جایی و ساماندهی بازارچه آبزیان بوده است که امید است با انجام این پروژه این موضوع مرتفع شود.

سید کمال علوی افزود: این پروژه علاوه بر کاهش ترافیک مرکز شهر، می تواند باعث در دسترس بودن آسان تر و همچنین در نظر گرفته شدن مباحث بهداشتی و نظارت بیشتر بر این موضوع گردد

منبع : کازرون ما

دیدگاه خود را بیان کنید