بچه ماهی سردآبی در استخرهای پرورش ماهی زابل رهاسازی شد

چهار‌شنبه ۳ آذر ۱۳۹۵  ۰ نظر   ۵۳ بازدید
بچه ماهی سردآبی در استخرهای پرورش ماهی زابل رهاسازی شد

سرپرست اداره شیلات زابل گفت: با توجه به مساعد شدن هوا جهت پرورش ماهیان سردآبی، کار رهاسازی بچه ماهی قزل آلا در استخرهای دو منظوره شهرستان زابل آغاز شده است

محمودرضا سرگزی اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و مساعد شدن هوا جهت پرورش ماهیان سردآبی، کار رهاسازی بچه ماهی قزل آلا در استخرهای دو منظوره شهرستان زابل بین آبزی‌پروران آغاز شده است.

سرپرست اداره شیلات زابل گفت: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته پیش‌بینی می‌شود عملیات ذخیره‌سازی بچه ماهی سردآبی در استخرهای شهرستان تا نیمه دوم ماه جاری ادامه یابد.

وی افزود: همچنین با توجه به تجربه موفق پرورش متراکم قزل‌آلا در استخرهای دو منظوره در سال جاری با استفاده از سیستم هوادهی، این مهم در سال جاری با استقبال خوب پرورش دهندگان شهرستان مواجه شده است.

کشف ابزار آلات قاچاق در میرجاوه

مأمورین هنگ مرزی میرجاوه حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی تویوتا مشکوک که در بازرسی از آن مقادیری ابزارآلات شامل مته فلزی، سمباده، برش فلزی و تیغ اره کشف کردند.

در همین راستا پرونده تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال که با توجه به عدم ارائه اسناد مثبته گمرکی و مجوزهای لازم قانونی تخلف محرز و متخلف با رأی شعبه علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به میزان 30 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

کشف 1700 لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

حسن حاجی‌نژاد اظهار داشت: مأمورین انتظامی از یک چهار دیواری مقدار 1700 لیتر سوخت از نوع گازوئیل به ظن قاچاق کشف کردند.

رئیس شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مرکز سیستان و بلوچستان گفت: با احضار متهم شعبه اقدام به بررسی اتهام وارده کرده که با اقرار متهم شعبه تخلف را وارد دانسته و متخلف را علاوه بر ضبط سوخت‌های مکشوفه به میزان 28 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد

منبع : تسنیم

دیدگاه خود را بیان کنید