همکاران میتوانند از اینجا مشکلات و تنگناهای فعالیت های شیلاتی شخصی و منطقه ای خود را جهت اطلاع مسئولین مربوطه ارسال نمایند
کلیه فعالان شیلاتی از اینجا میتوانند تصاویر و ویدئو های جالب شیلاتی را ارسال کنند که به نام خودشان ثبت و در معرض تماشای همکاران گذاشته شود.
حضور شما در پایگاه اینترنتی ایران آکوا iranaqua.ir
از اینجا رایگان فعالیت های شیلاتی خود را به همکاران و علاقه مندان بیشتر معرفی کنید
کارشناسان و متخصصین محترم علوم شیلاتی از اینجا میتوانند نسبت به معرفی و ارتباط بیشتر با همکاران شیلاتی اقدام کنند
همکاران شیلاتی میتوانند از اینجا اخبار صنف شیلاتی خود را ارسال و منتشر کنند
ایران آکوا iranaqua.ir اولین مرجع ارتباط علمی تجاری خانواده بزرگ شیلات ایران
درجلسه کارگروه توسعه مدیریت شیلات هرمزگان با موضوع نحوه استقرار میز خدمت و خدمات قابل واگذاری به میز خدمت با حضور مدیر کل شیلات هرمزگان،معاونین اداره کل و همچنین جمعی از مسئولین شیلات هرمزگان ،مدیر کل شیلات هرمزگان بر پاسخگویی میز خدمت شیلات هرمزگان به بهترین شکل ممکن به اربابان رجوع تاکید کرد |
|
سید پرویز محبی در این نشست گفت: در شیلات هرمزگان براساس تصمیم دولت و دستورالعمل رئیس جمهوری میز خدمت به زودی کار خود را در مجموعه شیلات هرمزگان آغاز خواهد کرد. وی با تاکید بر اینکه باید بهترین و زبده ترین نیروها و کارشناسان مجموعه شیلات هرمزگان در میز خدمت حضور یابند و پاسخگوی ارباب رجوع باشند گفت:این کار باید با بهترین کیفیت جهت بهبود انجام کار ارباب رجوع در مجموعه شیلات هرمزگان انجام شود. |
|
محبی ادامه داد:برگزاری دوره های آموزشی برای کارشناسان میز خدمت، سعی بر انجام امور مراجعین به صورت کامل در میز خدمت،تلاش برای استفاده از نیروهای زبده و کارشناسان با تجربه در این سمت و ... از اهم برنامه های شیلات هرمزگان در این راستا خواند منبع : برنا |