کمک به رفع مشکلات صیادان بندرلنگه در اولویت قرار گیرد

شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵  ۰ نظر   ۵۳ بازدید
کمک به رفع مشکلات صیادان بندرلنگه در اولویت قرار گیرد

امام جمعه بندرلنگه گفت: فرمانداری، شیلات و دریابانی نیروی انتظامی با همکاری یکدیگر مشکل صیادان بندرلنگه را حل کنند چراکه اینها از اقشار محروم جامعه هستند و این کار باید در اولویت امور قرار گیرد

حجت‌الاسلام سیدمحمد جواد رکنی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تبریک به‌مناسبت اعیاد شعبانیه به دیدارهای مقام معظم رهبری با کارگران، معلمان و فرماندهان نیروی انتظامی اشاره کرد و اظهارداشت: مقام معظم رهبری در این دیدارها فرمودند؛ آمریکا تاکنون به عهد خود وفا نکرده است و همچنین اگر در مقابله با دشمن بترسیم، دشمن پررو می‌شود.

وی با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با فرماندهان نیروی انتظامی افزود: با توجه به فرمایشات ایشان اگر امنیت نباشد نمی‌توان حتی تحصیل کرد یا فعالیت اقتصادی و دیگر امور جاری را نیز انجام داد

امام جمعه بندر لنگه اضافه کرد: امنیت اخلاقی بسیار مهم است و این خود از دغدغه‌های مردم است.

رکنی با اشاره به اینکه کار ضداخلاقی در جامعه زیاد شده است، تصریح کرد: کار ضداخلاقی از فضای مجازی گرفته تا غیرمجازی زیاد شده و حتی روی حجاب هم تاثیر گذاشته و این خود به یک روسری نازک تبدیل شده است و اکنون که کار از کار گذشته باید وارد عمل شد.

وی گفت: همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند اجرای قانون با زبان خوش انجام شود و هیچ نیاز به خشونت و تندی و تهدید نیست و قطعا این موضوع با تذکر و متانت حل خواهد شد.

امام جمعه بندرلنگه خواستار رسیدگی در خصوص دریافت حقوق‌های میلیونی افرادی که در سازمان بیمه کار می‌کردند، شد و گفت: سازمانی که افراد محروم و مستضعف را تحت پوشش دارد چرا باید این‌گونه حقوقی دریافت کنند و با جایگزینی مدیر جدید مشکل حل نخواهد شد و باید رسیدگی کامل صورت گیرد.

رکنی با تبریک به منتخب مردم غرب هرمزگان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: دعا می‌کنیم که فرد انتخاب شده در راه خدمت به مردم موفق و پیروز باشد و همچنین از زحمات 8 ساله نماینده سابق نیز تشکر می‌کنیم و این بی‌انصافی است که بگوییم در این هشت سال، کاری انجام نشده است، دوران رقابت نیز تمام شده است و رفاقت‌ها را جایگزین آن کنیم و طرفداران و نمایندگان باید در راه عمران و آبادانی به یکدیگر کمک کنند.

وی در پایان با اشاره به مشکل صیادان بندر لنگه گفت: فرمانداری، شیلات و دریابانی نیروی انتظامی مشکل این عزیزان را حل کنند چراکه اینها از اقشار محروم جامعه هستند

منبع : فارس

دیدگاه خود را بیان کنید