اجرای ۲۰۰ میلیارد ریال طرح‌های اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر

شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵  ۰ نظر   ۷۰ بازدید
اجرای ۲۰۰ میلیارد ریال طرح‌های اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر
مسئول بسیج سازندگی استان بوشهر از اجرای سالانه ۲۰۰ میلیارد ریال طرح‌های اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر خبر داد.
ذوالفقار عباسی فرد صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سپاه در عرصه‌های مختلف خدمات بسیار خوبی را در کشور ارائه کرده است و کارنامه درخشانی در همه این عرصه‌ها داشته است و رضایت‌مندی مردم حاصل این خدمات بوده است. وی اضافه کرد: دشمنان در سال‌های اخیر در عرصه‌های اقتصادی تلاش ویژه‌ای برای اعمال فشار بر کشور داشته‌اند و به همین منظور بسیج و سپاه در عرصه اقتصادی برای تحقق اهداف اقتصادی وارد عمل شده‌اند

مسئول بسیج سازندگی استان بوشهر با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای محرمیت زدایی و اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی، بیان کرد: یکی از برنامه‌های بسیج، احیای فرهنگ کار و تلاش است و رونق مناطق محروم به صورت ویژه‌ای دنبال می‌شود.

وی از تلاش برای توسعه زیرساخت‌های روستایی به منظور جلوگیری از مهاجرت روستاییان خبر داد و افزود: اجرای پروژه‌های کوچک زودبازده و عام‌المنفعه در این راست اجرا می‌شود.

عباسی‌فر از برگزاری دوره‌های آموزشی برای ایجاد اشتغال و توسعه کارآفرینی در روستاها خبر داد و خاطرنشان کرد: تسهیلات بانکی مناسبی نیز در این راستا برای ایجاد اشتغال ارائه می‌شود.

وی از سرمایه‌گذاری سالانه ۲۰۰ میلیارد ریالی در اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر خبر داد و گفت: این طرح‌ها در بخش‌های کشاورزی و دامپروری و پرورش آبزیان و شیلات اجرا می‌شود

منبع : مهر

دیدگاه خود را بیان کنید