نماینده سابق سراوان مدیرکل جدید شیلات سیستان و بلوچستان شد

شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵  ۰ نظر   ۵۸ بازدید
نماینده سابق سراوان مدیرکل جدید شیلات سیستان و بلوچستان شد

هدایت الله میرمرادزهی نماینده مردم سراوان، سیب سوران و مهرستان در مجلس هفتم و نهم با حکمی از سوی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران به عنوان مدیرکل جدید شیلات سیستان و بلوچستان منصوب شد.

مدیرکل جدید شیلات سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در اوایل هفته آینده آیین تودیع و معارفه انجام می شود.
میرمرادزهی پیش از این مسئولیت های مختلفی از جمله مدیر جهاد کشاورزی شهرستان های سراوان و سرباز، عضو هیات مدیره شرکت کشت و صنعت، فرماندار نیکشهر و نماینده مردم سراوان، مهرستان و سیب سوران در دوره هفتم و نهم مجلس شورای اسلامی را در سوابق مدیریتی خود دارد.

محسنعلی گلشنی پیش از این حدود سه سال سرپرست اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان بود و اکنون نیز مهرداد میرزایی سرپرست این اداره کل است.
سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی منابع آبی دارای 2 اداره کل شیلات در شمال و جنوب استان است که اداره کل شیلات سیستان مستقر در زابل واقع در شمال استان وظیفه کنترل و حمایت از منابع آبی داخلی و اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان مستقر در بندر چابهار واقع در جنوب استان در حوزه آبهای دریای عمان فعال است.
شهرستان چابهار از شمال به شهرستانهای نیکشهر، قصرقند و سرباز، از شرق به کشور پاکستان از جنوب به دریای عمان(مکران) و از غرب به بندر کنارک متصل است.
چابهار از توابع استان سیستان و بلوچستان در 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان قرار دارد

منبع : ایرنا

دیدگاه خود را بیان کنید