طرح پرورش ماهی دریاچه حوضیان جمع‌آوری می‌شود

شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵  ۰ نظر   ۵۲ بازدید
طرح پرورش ماهی دریاچه حوضیان جمع‌آوری می‌شود

استاندار لرستان با بیان اینکه طرح پرورش ماهی دریاچه حوضیان جمع‌آوری می‌شود، گفت: درخواست داریم، منطقه‌ای دیگر به این مهم اختصاص یابد

هوشنگ بازوند امروز در جلسه شورای اداری الیگودرز با اشاره به مشکلات دولت یازدهم در هنگام آغاز به کار اظهار داشت: در ابتدای کار دولت با آوارهای بسیاری مواجه بود، اما به رغم تمام محدودیت‌ها توفیق‌های بسیاری کسب شده است.

وی با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی گفت: مقام معظم رهبری همواره بر اجرای اقتصاد مقاومتی تاکید داشته‌اند و امسال به آن تاکیدات بیشتری شده و باید به صورت اقدام و عمل پیگیری شود و نتیجه را مردم در سفره‌های خود ببیند.

استاندار لرستان با اشاره به لزوم نهادینه شدن اقتصاد مقاومتی گفت: امسال باید به صورت جدی بحث اقتصاد مقاومتی پی‌گرفته شود و مدیرانی که به این مهم اعتقاد ندارند، نباید در این جایگاه باشند.

وی به انتخاب نماینده الیگودرز به عنوان عضو کمیسیون برنامه و بودجه اشاره نمود و افزود: بی‌تردید این انتخاب یک ظرفیت برای لرستان و شهرستان الیگودرز است و می‌تواند امتیازات بسیاری برای منطقه دریافت کند.

بازوند لزوم هماهنگی مدیران شهرستان با یکدیگر را خواستار شد و گفت: در چهار سال گذشته هماهنگی خوبی بین امام جمعه، نماینده و فرماندار وجود داشت و اقدامات ارزشمند و کم نظیری صورت گرفت.

وی در رابطه با پروژه‌های الیگودرز گفت: بهره‌برداری از دو پروژه مهم بیمارستان و سد حوضیان یک اتفاق بزرگ در لرستان بود و امیدواریم در سال جاری هم شاهد برنامه‌ریزی‌های مهم برای رفع مشکلات باشیم.

استاندار لرستان سد حوضیان را ظرفیت مناسب گردشگری عنوان نمود و افزود: من نیز به بهره‌برداری ظرفیت گردشگری از سد حوضیان اعتقاد دارم و در رابطه با طرح پرورش ماهی در این دریاچه درخواست داریم، منطقه‌ای دیگر به این مهم اختصاص یابد.

وی همچنین به معرفی طرح‌های جدید در شیلات اشاره کرد و افزود: ما از سرمایه‌گذار استقبال می‌کنیم، اما نباید از رانت استفاده شود و خوشبختانه نماینده الیگودرز هم اهل استفاده از رانت نیست

منبع : فارس

دیدگاه خود را بیان کنید