مجوز صیادی کشتی‌های غول‌پیکر لغو شود

یک‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵  ۰ نظر   ۶۱ بازدید
مجوز صیادی کشتی‌های غول‌پیکر لغو شود

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید مسؤولین هرمزگان در بخش کشاورزی خودشان را درگیر کنند چراکه یک شکاف بین مسؤولین اجرایى و کشاورران وجود دارد که باید از بین برود

حسین هاشمی تختی‌نژاد عصر امروز در جمع مدیران سازمان جهاد کشاورزی ضمن تبریک به‌مناسبت ماه مبارک رمضان و روز جهاد کشاورزی اظهار داشت: ما در این ایام وظیفه داریم جهادی عمل کنیم و امروز به نوعی جنگ اقتصادی به راه افتاده است.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری بر اهمیت و اجرای آن تاکید فرمودند نیاز به کار جهادی دارد و با حرکت جهادی تمامی دستگاه‌ها امکان‌پذیر است

نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی گفت: حل مشکلات کشاورزان وظیفه همه ماست و باید پیگیری حل مشکل این قشر پرتلاش مورد توجه ویژه قرار گیرد.

هاشمی تختی‌نژاد ادامه داد: باید مسؤولین هرمزگان در بخش کشاورزی خودشان را درگیر کنند چراکه یک شکاف بین مسؤولین اجرایى و کشاورزان وجود دارد که باید از بین برود.

وی اضافه کرد: ما در مسیر کشاورزی خیلی نتوانسته‌ایم ایفای نقش کنیم و باید این را بپذیریم که کار خاصی انجام نشده است و باید در کنار کشاورزان باشیم و خودمان را از آنان بدانیم.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث شیلات به قایق‌های کنار ساحل‌ مجوز صیادی نمی‌دهیم و از طرفى و به بدون دقت و بررسى‌هاى لازم به کشتی‌هایى مجوز می‌دهیم که می‌آیند کف دریا را جارو می‌کنند و آبزیان را از بین می‌برند و مشکلات عدیده‌اى را در اکوسیستم دریایی به‌وجود مى‌آورند.

هاشمی تختی‌نژاد عنوان کرد: در بحث منابع طبیعی باید به مردم کمک کنیم، ما باید در لابه‌لای قانون مشکلات مردم را برطرف کنیم چراکه رفع مشکلات، رشد و توسعه اقتصادى را به‌همراه دارد.

وی در پایان یادآور شد: ما بخاطر یکی دو نفر آدم سوءاستفاده‌گر که آمده‌اند و اراضی ملی را تصرف کرده‌اند و ساخت و ساز به راه انداخته‌اند، نباید چند نفر بدبخت و بیچاره را گرفتار کنیم.

منبع : فارس

دیدگاه خود را بیان کنید