تامین بخش لجستیک پروژه‌های پرورش‌ماهی در قفس توسط ایزوایکو

یک‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵  ۰ نظر   ۶۰ بازدید
تامین بخش لجستیک پروژه‌های پرورش‌ماهی در قفس توسط ایزوایکو
رئیس سازمان شیلات ایران و معاون وزیر جهادکشاورزی گفت: در مذاکرات چند ماه گذشته با مدیریت ایزوایکو بحث‌های در زمینه ساخت کشتی‌ها و شناورهای صیادی و همچنین ساخت و تامین بخش لجستیک پروژه‌های پرورش ماهی در قفس داشته ایم.

حسن صالحی در بازدید از مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) افزود: این مجتمع با توانمندی بسیار بالا و تحولات صورت گرفته در سالهای اخیر یک افتخار ملی برای همهی ما در صنعت کشور بوده است.

وی ابراز امیدواری کرد؛ همانگونه که شاهد ساخت کشتی ها و شناورهای کوچک و بزرگ تجاری در این مجموعه هستیم، در آینده نیزدیک نیز گزارش‌هایی از ساخت کشتی های صیادی مورد نیاز کشور در ایزوایکو داشته باشیم

رئیس سازمان شیلات ایران افزود: در مذاکرات چند ماه گذشته با مدیریت ایزوایکو بحث های بسیار خوبی در زمینه ساخت کشتی‌ها و شناورهای صیادی و همچنین ساخت و تامین بخش لجستیک پروژه های پرورش ماهی در قفس داشته ایم.

صارمی از ایجاد ساختار مشترک با مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) توسط شیلات ایران خبر داد و گفت: در بخش صنایع دانش بنیان بسیار مصر هستیم از ظرفیت و توان علمی و مهندسی ایزوایکو بیشترین بهره را در تامین و ساخت تجهیزات موردنیاز داشته باشیم

منبع : ایسنا

دیدگاه خود را بیان کنید