تقدیر معاون وزیر جهاد کشاورزی و استاندار هرمزگان از اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان

دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵  ۰ نظر   ۶۰ بازدید
تقدیر معاون وزیر جهاد کشاورزی و استاندار هرمزگان از اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران و استاندار هرمزگان به پاس پشتیبانی و حمایتهای بی دریغ در راستای شکوفایی ظرفیت های استان بویژه صنعت میگوی پرورشی از اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان تقدیر کردند

با حضور معاون وزیر جهادکشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران، استاندار هرمزگان و جمعی از مسئولین استانی جشن شکرانه میگوی پرورشی در هرمزگان برگزار شد.

حسن صالحی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران گفت :تا پایان سال بیش از ۱۴ هزار تن میگوی پرورشی به خارج از کشور صادر می شود در حالی که سال گذشته ۱۲ هزار تن میگوی پرورشی به خارج از کشور صادر شد.
حسن صالحی افزود : کیفیت بالا ، فرآوری و تعذیه مناسب از جمله عواملی است که میگوهای پرورشی کشور در دنیا مشتری دارند .


جاسم جادری استاندار هرمزگان در این مراسم گفت: با تلاش‌های صورت گرفته برای نخستین بار رکورد تولید بیش از 10 هزار تن میگوی پرورشی در هرمزگان رقم خورد.
حسین هاشمی تختی نماینده مردم بندرعباس ، حاجی آباد، قشم ، ابوموسی و بندرخمیر نیز در این مراسم گفت : افزایش تولید میگوی پرورشی در استان با استفاده از توان داخلی یکی از پایه های اقتصاد مقاومتی است که هرمزگان امسال به آن دست یافته است.
وی افزود : ایجاد زیرساختهای موردنیاز مزارع پرورش میگو و لایروبی به موقع کانالهای آبرسانی تولید کمی و کیفی میگو را افزایش می دهد.
دکتر محمد جانباز مدیر کل دامپزشکی استان هرمزگان ضمن تقدیر از فعالیت های ارزشمند همکاران دامپزشکی در حوزه بهداشت ومدیریت بیماریهای سایتهای پرورشی میگو و رعایت ضوابط بهداشتی اعلام شده از سازمان دامپزشکی عنوان کرد: برای رسیدن به یک تولید پایدار و روبه افزایش در سالهای آتی، اجرای دقیق ضوابط فنی بهداشتی به منظور جلوگیری از بروز بیماری های میگو ضروری است.
منبع: روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان

دیدگاه خود را بیان کنید