تقدیر و تکریم از نمونه ها و با تجربه های شیلاتی باید در زمان انجام خدماتشان انجام پذیرد

دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶  ۰ نظر   ۵۴ بازدید
تقدیر و تکریم از نمونه ها و با تجربه های شیلاتی باید در زمان انجام خدماتشان انجام پذیرد

دکتر صالحی معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران: تقدیر و تکریم از نمونه ها و با تجربه های شیلاتی باید در زمان انجام خدماتشان انجام پذیرد

دکتر حسن صالحی معاون وزیر جهادکشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران امروز دوشنبه 96/6/20 در آئین نکوداشت دریائیان نمونه سازمان شیلات ایران در تهران محل سازمان شیلات ایران با طرح این مطلب افزود: تکریم نمونه های شیلاتی همزمان با روز جهانی دریانوردی وظیفه سازمان شیلات ایران است.

در این مراسم که مهندس سید مصطفی بهشتیان،مختار آخوندی، سیف ا... خرم، بهرام جبارلو شبستری و علیرضا کیهان پور حضور داشتند، دکتر صالحی رئیس سازمان شیلات ایران از آقایان مهندس سید مصطفی بهشتیان و بهرام جبارلو شبستری به عنوان نمونه های شیلاتی کشوری در سال 1396 با اهدای لوح تقدیر قدردانی نمود.
دکتر صالحی با تشکر از روابط عمومی سازمان شیلات ایران در انعکاس رویدادهای خبری شیلات در هفته گرامیداشت دریانوردی اظهار امیدواری کرد در روزهای آتی نمونه های شیلاتی با حضور روسای ارگان های دریایی نیز مورد تکریم قرار گیرند و سازمان شیلات ایران با موفقیت منابع انسانی شایسته دریچه های امید و موفقیت را در عرصه آب های نیلگون شمال، جنوب و داخلی را فراروی منویات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی: تولید و اشتغال و سیاست های اجرایی دولت تدبیر و امید به گشایش های جهانی رهنمون سازد.
منبع : روابط عمومی سازمان شیلات ایران

دیدگاه خود را بیان کنید