کانال های آبرسان اصلی مجتمع پرورش میگوی گمیشان افتتاح و برداشت میگو در سال ۹۶ آغاز شد

سه‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶  ۰ نظر   ۵۸ بازدید
کانال های آبرسان اصلی مجتمع پرورش میگوی گمیشان افتتاح و برداشت میگو در سال ۹۶ آغاز شد

کانال های آبرسان اصلی مجتمع پرورش میگوی گمیشان شامل کانال های mc۲، mc۳، mc۴ به طول ۵ کیلومتر و با حجم عملیات خاکی یک میلیون و ۲۵۰ هزار متر مکعب با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان شیلات ایران به بهره برداری رسید.

کانال های آبرسان اصلی مجتمع پرورش میگوی گمیشان شامل کانال های mc2، mc3، mc4 به طول 5 کیلومتر و با حجم عملیات خاکی یک میلیون و 250 هزار متر مکعب، روز گذشته(27 شریور) با حضور حسن صالحی، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایرانبه بهره برداری رسید.

در این مراسم حسن صالحی ضمن تقدیر از اقدامات شبانه روزی صورت گرفته در سایت پرورش میگوی گمیشان، گفت: فعالیت های صورت گرفته در این مرکز یادآور عملیات های دفاع مقدس در مناطق جنوبی کشور است و شور و هیجان و کار وتلاش این انسانها و ماشین آلات خاطره سالهای جنگ را برای ما زنده کرد.

وی افزود: آینده این مرکز بسیار درخشان است و نیاز است زنجیره های تولید، تکثیر، بازار و صادرات و ... جهت تولید پایدار در این مرکز راه اندازی شود.

صالحی یادآور شد: نیاز است سرمایه گذارانی که موافقت های اصولی را دریافت کرده اند هرچه سریعتر اقدامات لازم جهت احداث استخرها را آغاز کنند.

رئیس سازمان شیلات کشور خاطر نشان کرد: هدف ما تکمیل کل مجتمع 4 هزار هکتاری به لحاظ زیرساخت و امکانات است تا بتوانیم از این طریق با ایجاد اشتغال در منطقه پویایی را رشد دهیم.

لازم به ذکر است، در راستای تجهیز زیرساخت های مجمتع پرورش میگوی گمیشان شبکه برق فشار قوی این مرکز با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان و با حضور رئیس سازمان شیلات کشور به بهره برداری رسید.

گفتنی است، با حضور حسن صالحی، رئیس سازمان شیلات ایران برداشت میگو در سایت پرورش میگوی گمیشان در سال 96 آغاز شد

منبع : شبستان

دیدگاه خود را بیان کنید