برخورد با 82 مورد صید غیرمجاز آبزیان در لرستان

شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶  ۰ نظر   ۵۵ بازدید
برخورد با 82 مورد صید غیرمجاز آبزیان در لرستان

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست از برخورد با 82 مورد صید غیرمجاز آبزیان در لرستان خبر داد.

حسین زرین‌کیا با اشاره به عملکرد سه ماهه یگان حفاظت اداره محیط زیست استان اظهار کرد: طی این مدت با 82 مورد صید غیرمجاز آبزیان برخورد شده که از آنان 253 قطعه انواع ماهی کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد: همچنین با چهار مورد شکار غیرمجاز پرندگان و شش مورد پستاندار برخورد شده که از آنان 22 قطعه کبک، هفت قطعه کبوتر، سه قلاده گراز، دو رأس کل، یک سر خرگوش، یک قلاده شغال و یک رأس قوچ کشف و ضبط شد.

زرین‌کیا افزود: همچنین طی این مدت با 9 زنده‌گیری پرندگان و یک مورد پستاندار برخورد شده و شروع به شکار و صید 66 مورد بوده است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست لرستان از کشف 44 قبضه اسلحه خبر داد و گفت: از این تعداد 37 مورد مجاز و هفت مورد غیرمجاز بوده‌اند.

وی با اشاره به سایر ادوات و وسایل کشف شده اضافه کرد: طی این مدت 40 قلاب، 171 مورد انواع تور ماهی، دو فشنگ چهار پاره، 34 موتور برق، یک تور پرنده، پنج قفس، یک دوربین، 21 فشنگ ساچمه‌زنی و 48 گلوله‌زنی از متخلفان کشف و ضبط شده است.

زرین‌کیا خاطرنشان کرد: از دوستداران محیط زیست درخواست می‌شود هرگونه تخلف زیست محیطی را با سامانه 1540 اطلاع‌رسانی کنند در اسرع وقت پیگیری شود.

منبع : ایسنا

دیدگاه خود را بیان کنید