افتتاح 76 پروژه بخش کشاورزی در قم همزمان با هفته دولت

چهار‌شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶  ۰ نظر   ۶۳ بازدید
افتتاح 76 پروژه بخش کشاورزی در قم همزمان با هفته دولت

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: در هفته دولت 76 پروژه افتتاح می‌شود که 19پروژه از این تعداد مربوط به واحدهای شیلات است

محمدرضا طلایی امروز در قم با اشاره به اینکه ماهی‌هایی که در شب عید به بازار عرضه می‌شوند وارداتی بوده و از استان‌های دیگر تامین می‌شوند، اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های سازمان جهاد کشاورزی تغییر رویکرد واحدهای پرورش ماهی از واحدهای پرورش ماهی‌های سرد آبی به پرورش ماهی‌های گرم آبی بوده است.

وی با بیان اینکه در عرصه ماهی‌های زینتی 36درصد رشد داشته‌ایم، عنوان کرد: امروزه 10 گونه از ماهی‌های زینتی که در سال‌های گذشته به کشور وارد می‌شد را در استان قم پرورش می‌دهیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با اشاره به همایش آبزیان که سال گذشته برگزار شد، مطرح کرد: این همایش موجب شد تا فعالیت جدیدی در استان قم در عرصه پرورش ماهی شکل گیرد که البته در سال‌های آینده نیز در این عرصه پیشرفت‌های بیشتری خواهیم داشت.

وی با افزود: این پیشرفت موجب می‌شود بتوانیم در عرصه بسته بندی محصولات تولیدی استان قم اشتغال‌زایی خوبی برای جوانان استان نیز داشته باشیم.

طلایی در پایان از افتتاح 19 پروژه شیلات در هفته دولت خبر داد و گفت: در هفته دولت 76 پروژه افتتاح می‌شود که 19پروژه از این تعداد مربوط به واحدهای شیلات است

منبع : فارس

دیدگاه خود را بیان کنید