فاز نخست بزرگترین مجموعه تولیدی فراوری محصولات آبزیان استان فارس در شهرک صنعتی بزرگ شیراز آماده بهره برداری

یک‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶  ۰ نظر   ۶۰ بازدید
فاز نخست بزرگترین مجموعه تولیدی فراوری محصولات آبزیان استان فارس در شهرک صنعتی بزرگ شیراز آماده بهره برداری

بزرگترین مجموعه تولیدی فراوری محصولات آبزیان استان فارس، در شهرک صنعتی بزرگ شیراز آماده بهره برداری است.

در بازدید مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از این طرح در شهرک صنعتی بزرگ شیراز و جلسه با سرمایه گذار این طرح برتسهیل در امور صنعتگران و سرمایه گذاران تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی فارس،احد فتوحی در بازدید از این طرح ضمن بازدید از بخش های مختلف این مجموعه صنعتی ،مسایل و مشکلات این واحد را بررسی و بر حمایت به منظور اجرای طرح های توسعه با هدف افزایش تولید و اشتغال تاکیدکرد.

سرمایه گذار این طرح نیز با بیان اینکه آزمایشی فاز نخست این مجموعه تولیدی فراوری محصولات آبزیان انجام و آماده بهره برداری در ایام دهه مبارک فجر است گفت:این طرح که بزرگترین و مجهزترین مجموعه صنعتی فراوری آبزیان استان است در مرحله پیش بینی شده که فاز نخست آن شامل تولید انواع کنسرو ماهی و آبزیان با ظرفیت ماهانه 2میلیون عدد کنسرو به بهره برداری خواهد رسید.

نوروز حاجیانی افزود:در فازهای بعدی نیز خطوط تولید بسته بندی و فراوری انواع آبزیان و نیز تولید محصولات غذایی نیمه آماده آبزیان نصب و راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه درحال حاضر برای 70نفر در این مجموعه تولیدی اشتغال ایجاد شده است گفت:با بهره برداری کامل از این مجموعه صنعتی ظرفیت اشتغال مستقیم این واحد به 400نفر خواهد رسید

دیدگاه خود را بیان کنید