فروش ماهی آب شور یک تبلیغ برای گرانفروشی است

سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶  ۰ نظر   ۷۲ بازدید
فروش ماهی آب شور یک تبلیغ برای گرانفروشی است

رئیس اداره شیلات بندرگز و کردکوی با بیان این مطلب که مردم مواظب گرانفروشی های ماهی های آب شور در سطح بازار باشند، اظهار کرد: فروش ماهی آب شور یک تبلیغ برای گرانفروشی است و مردم مواظب این چنین تبلیغات باشند

تقی ریاحی رئیس اداره شیلات بندرگز و کردکوی در باب اطلاعیه جدید اخیر از سوی مسئولان استانی در باب عدم خرید از دستفروشان ماهی در سطح استان گفت: هم استانی های عزیز به هنگام خرید ماهی و انواع ابزیان باید به نکاتی از قبیل بهداشتی بودن ماهی ها دقت بیشتری داشته باشند.

وی افزود: مردم عزیز باید حتما نیازهای خود را از مراکز مجاز و تحت نظارت بهداشتی تهیه کنند و چنانچه در تشخیص ماهی سالم از فاسد دچار تردید شدید شدند، از مراکز عرضه زنده ماهی خریداری نمایند.

ریاحی همچنین به ملاک قیمت گذاری ماهی و آبزیان اشاره کرد و تصریح کرد: ملاک قیمت گذاری یک گونه ماهی زنده بر پایه وزن آن ماهی است و مردم نیز سعی کنند، وزن بالاتر را باقیمت پایین تر انتخاب کنید.

رئیس اداره شیلات بندرگز و کردکوی اشاره ای به گرانفروشی ماهی های آب شور در سطح بازار اشاره کرد و گفت: فروش ماهی آب شور یک تبلیغ برای گرانفروشی است و مردم مواظب این چنین تبلیغات باشند.

وی به کیفیت و نحوه ارائه خدمات از سوی فروشنده اشاره کرد و اظهار کرد: مردم در این خصوص اهمیت ویژه ای به خرج دهند و با خرید از مراکز مجاز عرضه ماهی و ترجیح کسانی که خدمات پاکسازی و اماده سازی بهداشتی و سایر خدمات را بدون اخذ وجه اضافی ارائه می کنند، فرهنگ عرضه بهداشتی و تحت نظارت و توسعه خدمات پس از فروش را نهادینه کنند.

گفتنی است، شهرستان بندرگز در غرب استان گلستان واقع شده است و یکی از مراکز تامین ماهی در سطح استان گلستان می باشد

منبع : دانا

دیدگاه خود را بیان کنید