دکتر عجم بعنوان سرپرست اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور دامپزشکی خراسان جنوبي معرفی شد

چهار‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶  ۰ نظر   ۷۲ بازدید
دکتر عجم بعنوان سرپرست اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور دامپزشکی خراسان جنوبي معرفی شد

طی حکمی از سوی مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی، دکتر قاسم عجم به عنوان سرپرست جدید اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور، آبزیان و زنبور عسل دامپزشکی استان معرفی شد


طی حکمی از سوی مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی، دکتر قاسم عجم به عنوان سرپرست جدید اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور، آبزیان و زنبور عسل دامپزشکی استان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی، صبح امروز طی مراسمی در محل سالن جلسات با حضور مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری و همچنین کارکنان این مجموعه دکتر عجم در سمت و مسئولیت جدید معرفی شد.

لازم به ذکر است در سوابق کاری دکتر عجم ریاست اداره مبارزه با بیماری ها، ریاست اداره بررسی ها و آموزش، ریاست شبکه دامپزشکی سربیشه و کارشناس اداره نظارت بر بهداشتی عمومی دیده می شود.


متن حکم به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر قاسم عجم

موضوع : انتصاب

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد(ص)

احتراما نظر به حسن سابقه و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان بعنوان سرپرست اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور، آبزیان، زنبور عسل و کرم ابریشم منصوب می شوید.

امید است با الطاف الهی و رعایت اصل اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ضمن بهره‌مندی مطلوب از مشارکت، توان و پتانسیل کارکنان صدیق آن اداره کلیه امور محوله را برابر مقررات و دستورالعمل های مربوطه به نحواحسن انجام دهید. توفیق شما را از خداوند متعال خواهانم.

دکتر محمد اصغرزاده

مدیرکل

منبع : روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی

دیدگاه خود را بیان کنید